Krutthøna Skrevet 1. januar 2023 #21 Del Skrevet 1. januar 2023 Noen som ser på? Imponert over stemmen til Freddy. Tror dette blir en bra sesong, selv om jeg allerede nå kjenner at Isah kommer til å bli irriternde. Får unnskylde han med at han er ung. Litt too much! 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 1. januar 2023 #22 Del Skrevet 1. januar 2023 Så på det tidligere i dag - klarte ikke vente 😂 Om de tre som har sunget: Likte Kalas sin versjon, masse rytme og bra stemning. Var veldig Kalas. Selv om det er fortsatt mye kjent med orginalen så fikk den jo en litt annen stemning. Aldri hørt original låta Bratland gjorde, men var en veldig fin versjon. Så den betydde mye for henne og det synes jeg er fint. Da får man en annen stemning. Krüger er som nevnt min favoritt i årets sesong. Likte fremførelsen og synes det er imponerende å bare stå rett opp og ned å synge så bra. Som Eidsvåg sa: veldig trygg og god selvtillit (eller noe i den duren).Var litt skuffet over selve låten, synes hun kunne lekt litt mer med den. Så håper vi får se litt mer av det utover sesongen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 1. januar 2023 #23 Del Skrevet 1. januar 2023 Synes Isah og Maria Mena var veldig bra sammen!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dropsen Skrevet 1. januar 2023 #24 Del Skrevet 1. januar 2023 Kristian, for en fremföring. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 1. januar 2023 #25 Del Skrevet 1. januar 2023 Overrasket over Isah sin stemme, har ikke hørt den så fin før. Ser frem til å høre han tolke låter i de neste programmene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 1. januar 2023 #26 Del Skrevet 1. januar 2023 Flott program ❤️ Elsker Bjørn Eidsvåg Og de som sang var utrolig flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 1. januar 2023 #27 Del Skrevet 1. januar 2023 Flott start på det jeg tror blir en bra sesong. Men greier ikke å la være å irritere meg over Isahs voldsomme bruk av autotune?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerum Skrevet 7. januar 2023 #28 Del Skrevet 7. januar 2023 Veldig dyktige artister denne sesongen, hadde ikke tenkt å se på denne sesongen, men etter å tilfeldigvis ha sett første episode må jeg nok se resten 🤩 Er det noen som vet om det er normal sesong igjen, eller om det er som den forrige der de skifter ut artister underveis? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 7. januar 2023 #29 Del Skrevet 7. januar 2023 Lerum skrev (5 timer siden): Veldig dyktige artister denne sesongen, hadde ikke tenkt å se på denne sesongen, men etter å tilfeldigvis ha sett første episode må jeg nok se resten 🤩 Er det noen som vet om det er normal sesong igjen, eller om det er som den forrige der de skifter ut artister underveis? Tror dette er normal sesong 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 8. januar 2023 #30 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg er ikke fan av noen av de som er med, men så de første episodene så nå kommer jeg til å se resten. Litt koselig program og interessant å se hvordan de løser det når de skal synge de andres sanger. Ble litt rørt under første episoden med Bjørn Eidsvåg. Jeg synes det var åpenbart at det å få gjort noe spennende med lårene til Freddy Kalas var utfordrende eller så er det jeg som misliker musikken hans sånn at jeg er påvirket av det. Men likte Kristian Kristensen sin tolkning da. Utenom det blir det litt for enkelt synes jeg, men det er jo festmusikk så man kan ikke forvente for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EEØm Skrevet 11. januar 2023 #31 Del Skrevet 11. januar 2023 Jeg likte faktisk andre episode bedre enn første. Jeg synes Eidsvåg har viktige tekster og er en god formidler, men jeg tror kanskje ikke folk turte å gjøre for mye med sangene hans. Men det kom tydelig frem hvor stor han har vært. Kalas fikk gode versjoner, og jeg likte nok spesielt Eidsvågs, Bratlands og Krügers versjon. (De andre synger bra.) Ungene mine har hørt en del på ham og jeg liker flere av rytmene hans(kan gjerne sette på Feel da rush ved behov for en gladlåt 😄), og han har jo en sterk historie. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solerin Skrevet 11. januar 2023 #32 Del Skrevet 11. januar 2023 Artistene i år er dyktige og flinke 🙂 Moro å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 14. januar 2023 #33 Del Skrevet 14. januar 2023 Highhopes skrev (På 1.1.2023 den 23.55): Flott start på det jeg tror blir en bra sesong. Men greier ikke å la være å irritere meg over Isahs voldsomme bruk av autotune?! Helt enig.. Han har jo brukt det i HVER eneste sang til nå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 14. januar 2023 #34 Del Skrevet 14. januar 2023 Prelunia skrev (3 timer siden): Helt enig.. Han har jo brukt det i HVER eneste sang til nå... Jeg er heller ikke så imponert over hans fremføringer hittil (bortsett fra første). Han har bra stemme, men sliter med å høre teksten! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 14. januar 2023 #35 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Det som er så fint med dette programmet, er at man oppdager artister man ikke har noen spesielt forhold til. Har i grunnen ikke hørt noe fra Bratland, og det lille jeg hørte fra "Oslonatta" før Steinbakken skulle synge sin versjon, var så nydelig. Nå har jeg hørt låta på Spotify, og umiddelbar favoritt. Så nå må jeg høre mer på hva hun har laget... Endret 14. januar 2023 av Hatsumomo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 14. januar 2023 #36 Del Skrevet 14. januar 2023 Ingebjørg er fin! 💜 Mange fine versjoner i kveld! Noen som vet hvem samboer er? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. januar 2023 #37 Del Skrevet 14. januar 2023 Hatsumomo skrev (1 time siden): Det som er så fint med dette programmet, er at man oppdager artister man ikke har noen spesielt forhold til. Har i grunnen ikke hørt noe fra Bratland, og det lille jeg hørte fra "Oslonatta" før Steinbakken skulle synge sin versjon, var så nydelig. Nå har jeg hørt låta på Spotify, og umiddelbar favoritt. Så nå må jeg høre mer på hva hun har laget... Da har du mye godt i vente! Ingen av cover-versjonene i kveld kunne måle seg med orginalen! Synes kveldens program har hatt de dårligste cover-versjonene så langt, så jeg ble litt skuffet. Men det er jo ikke lett å måle seg med Ingebjørg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinneisinebesteår Skrevet 14. januar 2023 #38 Del Skrevet 14. januar 2023 Grüner skrev (2 minutter siden): Da har du mye godt i vente! Ingen av cover-versjonene i kveld kunne måle seg med orginalen! Synes kveldens program har hatt de dårligste cover-versjonene så langt, så jeg ble litt skuffet. Men det er jo ikke lett å måle seg med Ingebjørg. Ingen kan måle seg med Ingebjørg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 14. januar 2023 #39 Del Skrevet 14. januar 2023 Grüner skrev (5 minutter siden): Da har du mye godt i vente! Ingen av cover-versjonene i kveld kunne måle seg med orginalen! Synes kveldens program har hatt de dårligste cover-versjonene så langt, så jeg ble litt skuffet. Men det er jo ikke lett å måle seg med Ingebjørg. Synes Krüger gjorde en god versjon jeg da, den ble litt ekstra fin siden Ingebjørg sliter med å ta til seg skryt. Hun fortjente å få låten tilbake! Freddy var også god, og det ble litt ekstra gøy når han ikke skjønte det han sang 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 14. januar 2023 #40 Del Skrevet 14. januar 2023 Grüner skrev (20 minutter siden): Da har du mye godt i vente! Ingen av cover-versjonene i kveld kunne måle seg med orginalen! Synes kveldens program har hatt de dårligste cover-versjonene så langt, så jeg ble litt skuffet. Men det er jo ikke lett å måle seg med Ingebjørg. Jeg ble litt overrasket over Emma sin versjon, var jo en helt annen låt enn Oslonatta, slikt blir litt poengløst i min bok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå