Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2023

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

https://www.tv2.no/underholdning/disse-artistene-skal-vaere-med-i-hver-gang-vi-motes/15046560/
Hva tenker dere om de artistene som er med? Jeg ble sjokkert over at en 19 åring er med, skal jo liksom være artister som har holdt på i mange år :klo: 

De eneste jeg visste om hvem var er Bjørn, Freddy og Karoline. Jeg er ikke så oppdatert på norsk musikk forøvrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er casten for neste år ute 🙂

*Bjørn Eidsvåg

*Emma Steinbakken 

*Isah 

*Karoline Krüger

*Freddy Kalas 

*Ingebjørg Bratland

*Kristian Kristiansen 

En mix av aldersgrupper og sangstiler, altså :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har de fått med seg Bjørn Eidsvåg. Han har sikkert blitt spurt hvert år. En spennende blanding av artister men håper det blir bedre enn i år siden jeg gadd ikke en gang å se sesongen ferdig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Cid said:

https://www.tv2.no/underholdning/disse-artistene-skal-vaere-med-i-hver-gang-vi-motes/15046560/
Hva tenker dere om de artistene som er med? Jeg ble sjokkert over at en 19 åring er med, skal jo liksom være artister som har holdt på i mange år :klo: 

De eneste jeg visste om hvem var er Bjørn, Freddy og Karoline. Jeg er ikke så oppdatert på norsk musikk forøvrig

Jeg liker veldig godt Ingebjørg Bratland og Bjørn Eidsvåg. Skulle gjerne hatt med Morten Harket eller Erik Faber. 🥰

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (20 timer siden):

Da er casten for neste år ute 🙂

*Bjørn Eidsvåg

*Emma Steinbakken 

*Isah 

*Karoline Krüger

*Freddy Kalas 

*Ingebjørg Bratland

*Kristian Kristiansen 

En mix av aldersgrupper og sangstiler, altså :Nikke: 

Mye mulig jeg har misforstått konseptet, men jeg trodde det skulle være artister som har flere store hits over x-antall år, og ikke bare en one hit wonder type artist.

Noen av disse artistene er fortsatt unge og burde ikke vært med før om 5-10 år...les; Steinbaken, Isah...

Bratland er i en sjanger jeg ikke kjenner eller interesserer meg for, derfor litt usikker mtp henne.

Eidsvåg, Kristiansen, Kalas og Krüger er alle store i norsk målestokk.

Men, som med alle andre kjendisprogram, begynner det å bli tynt med kjendiser å ta av. Men, helt seriøst....Sputnik og Åge Aleksandersen er større artister enn Steinbakken og Isah.....enn så lenge.

Anonymkode: a06d2...d9a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (18 timer siden):

Jeg liker veldig godt Ingebjørg Bratland og Bjørn Eidsvåg. Skulle gjerne hatt med Morten Harket eller Erik Faber. 🥰

Var ikke Morten med en gang? 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freddy kalas? Den rølpefjotten? Gud forby. Og hvem er Isah og Emma Steinbakken? Noen Idol-deltakere fra 2021 eller noe? Aldri hørt om noen av dem. Skulle ønske de kunne fått med Sivert Høyem og Morten Harket. Men skjønner at de ikke har tid.

Ingebjørg Brattland, er det hun operadama som pleier å være coach på Stjernekamp? (Som ikke ble noe av i år pga den jævla fotballen)

Anonymkode: bc16f...33f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Freddy kalas? Den rølpefjotten? Gud forby. Og hvem er Isah og Emma Steinbakken? Noen Idol-deltakere fra 2021 eller noe? Aldri hørt om noen av dem. Skulle ønske de kunne fått med Sivert Høyem og Morten Harket. Men skjønner at de ikke har tid.

Ingebjørg Brattland, er det hun operadama som pleier å være coach på Stjernekamp? (Som ikke ble noe av i år pga den jævla fotballen)

Er der Solveig Kringlebotn du mener? Det er operadama 😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeborg Brattland ruler🥰 ellers på det jevne og altfor mange skårunger.

Anonymkode: 65ac2...69e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Kristian Kristensen? Kan jo være kjent selv om jeg aldri har hørt navnet før.

Synes forøvrig Hver gang vi møtes nå har overlevd seg selv. Nå er det svært få kjente artister som tydeligvis ønsker å være med og da blir det ikke helt det samme lenger.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 21.21):

Er der Solveig Kringlebotn du mener? Det er operadama 😂

Å, Kringlebotn var det hun het, ja. Har ikke så mye greie på norske kjendiser 🙈 Aner ikke hvem Brattland er da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang vi drikker oss drita og synger og gråter, nei takk 😄

Anonymkode: 7c41a...ad1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en casting som skal treffe bredt. Både bestemor og datter(13) skal se på dette og ha en favorittartist med. 

Isah og Emma Steinbakken er spilt MASSE på p3 og mp3 det siste året. Emma Steinbakken har jo allerede covret Hellbillies ;) 

Dette er en kanon cast, mye bedre enn i fjor. Jeg gleder meg!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ELSKER at Karoline Krüger skal være med 😍  Da er det garantert at det blir noen  fine varianter av gamle låter, hun er rå på både tekst, melodi og fremføring. Herregud så glad jeg ble da  jeg så at hun skule være med :)   Bjørn Eidsvåg også, det kan bli mye fint der.

Freddy Kalas er jeg lunken til, men det kan hende han overrasker.  Bratland syns jeg er litt vel forutsigbar i måten hun fremfører ting på, men skal ikke se bort fra at hun og Karoline kan mikses sammen på magisk vis, det kan bli en duett eller to av det nydelige slaget 😍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/28/2022 at 12:46 PM, Cid said:

Var ikke Morten med en gang? 🧐

Det vet jeg ikke. Kanskje han har vært med. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (På 2.9.2022 den 9.36):

Det vet jeg ikke. Kanskje han har vært med. 😊

kan ikke huske han, men vet det er mange som har han på lista over artister de ønsker å ha med :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Måneskinn said:

kan ikke huske han, men vet det er mange som har han på lista over artister de ønsker å ha med :)

Ja det tror jeg.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Første låt er allerede ute!! 

Wow for en fremføring av Steinbakken. Visste hun var en bra sanger, men er veldig spent på hva hun kan komme med denne sesongen. Ikke hørt så mye låter av henne annet enn tolkningen av Hellbillies tidligere. Hun er jo fortsatt ung, men blir gøy å høre om hennes vei hittil. 

Blitt veldig fan av Krüger etter å ha sett henne i Mamma Mia og Chess de siste årene (Når hun synger «winner takes it all» - WOW!!) . Var nylig på julekonserten med henne og ektemannen Dagsland. Fantastisk dame, men en fantastisk formidlingsevne. Gleder meg derfor mest til å se henne denne sesongen. 
Hun har jo ikke såå mange kjente låter da, men blir spennende uansett. 

Eidsvåg har jeg vokst opp med (mamma var fan, hehe) og liker låtene hans veldig godt. Kalas har jeg mest forhold til på fest. Låtene hans skaper ihvertfall god stemming. Var også på en konsert med han for mange år siden, han har en bra stemme. 

Hørt hvem Bratland er, men ikke fått med meg mye av musikken.

De to siste har jeg ikke noe forhold til, men synes det er litt spennende «å bli kjent med» nye folk. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...