klarinetta Skrevet 27. august 2022 #1 Del Skrevet 27. august 2022 Hva har du sett hjemme hos andre som du grøsser på ryggen av? Jeg får frysninger av oppvaskbørster som aldri byttes eller som ikke kjøres i oppvaskmaskin sammen med det andre. Kjøkkenkluter som brukes og brukes og bare ligger der som en blaut klump (blir sur) Folk som slikker seg på fingrene mens de lager mat alle skal spise - eller suger ren fingrene mens man sitter rundt bordet (i neste øyeblikk tar man jo kanskje i noe som en annen skal ta i) Plukke opp osteskiver og legge tilbake i pakken, eller rive en i to og legge tilbake på fellesfatet Håndklær på do som henger der hele uka Å trekke ned på dass uten å legge ned lokket først - det spruter faktisk dassvann utover et ganske stort område. Å ha tannbørsten sin oppstilt ved siden av dassen (kanskje andre trekker ned uten å legge på lokket) Er på besøk for tida, og lurer jo på om det er jeg som er for fin på det. 😅😅 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Del Skrevet 27. august 2022 Ja, du er for fin på det. Anonymkode: 6e1e3...822 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Del Skrevet 27. august 2022 Folk som går på toalettet med åpen dør, og kommer rett til middagsbordet uten å vaske hender. Ja, sånne folk finnes faktisk. Anonymkode: 8903a...e46 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Del Skrevet 27. august 2022 Kan legge til at oppvaskbørster hadde jeg ikke lagt merke til om de ikke var ordentlig grisete, er jo aldri på besøk hos noen så lenge at de bytter oppvaskebørste underveis. Og oppvaskmaskinen, hva med oss som ikke har det? Skal vi bytte børste mellom hver oppvask? Legger den i bløt iblant, og bytter når den begynner å bli stygg. Men det tar jo lang tid. Anonymkode: 8903a...e46 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #5 Del Skrevet 27. august 2022 Er glad jeg ikke har noen på besøk som bruker tiden til å sitte og skrive stygt om meg på nettet… Anonymkode: 6317e...521 25 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6 Del Skrevet 27. august 2022 Vel folk er forskjellig takk og lov for det. Anonymkode: 558e5...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #7 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg grøsser av folk som har barn som kommer til deg med klissete leker. Tenker bare på alle bakteriene, man må jo vaske dem innimellom. Anonymkode: 749d3...e1e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #8 Del Skrevet 27. august 2022 Haha. Hater faktisk alt du lister opp her. 😃 pluss mye mer. Anonymkode: 12e4d...a0b 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. august 2022 #9 Del Skrevet 27. august 2022 Ei jeg kjenner, men hun er skikkelig psykisk syk. Og vi har prøvd og hjelpe, motivere og alt mulig. - en gang var det en inntørket parmaskinke på gulvet - har hun sølt saft på benken, tørker hun ikke opp. Det størkner - møtt opp engang på et kjøpesenter, med genser på vranga, da hun ikke hadde rene klær. Denne var og flekkete. - youghert beger under bordet som har ligget der gudene hvor lenge. Så etter jeg ble kjent med henne, så er jeg ikke så vanskelig 😂😂😉 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #10 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er glad jeg ikke har noen på besøk som bruker tiden til å sitte og skrive stygt om meg på nettet… Anonymkode: 6317e...521 Hva vet du om det? 😉 Anonymkode: 12e4d...a0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #11 Del Skrevet 27. august 2022 Haha, enig i det meste du skriver TS! Anonymkode: edaa9...de9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #12 Del Skrevet 27. august 2022 Alt du nevner, TS, er småtteri forhold til hva jeg har sett i enkeltes hjem. Anonymkode: 00dcb...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. august 2022 #13 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg er enig i det med kjøkkenkluter. Jeg har en skuff full av rene kjøkkenkluter og skifter den nesten for hver gang den er brukt til å vaske f.eks. platetoppen og benkene. Hater sure og skitne kjøkkenkluter. Får helt grøssninger av å se en fuktig klut ligge slengt som en klump på vasken... kan nesten se bakteriene multiplisere seg. Har en venninne som er høyt utdannet og godt lønnet. Hun bor i et fint hus, gift med barn (som nå er voksne). Men to ting har jeg ikke klart å unngå og se på kjøkkenet hennes. Og det er det skitne kjøleskapet (inni) og den bedritne kjøkkenviften over platetoppen som det henger og DINGLER fett fra!? Ser hun det virkelig ikke selv? Jeg forstår det ikke... Jeg kan ikke si noe heller, det er ikke mitt hjem, og jeg plumpet en gang ut med en kommentar om hvor utrolig (inngrodd av skitne, harde matrester) møkkete hundens matskål var. Var ikke planlagt og si noe om den hundeskålen, men det bare datt ut av meg da jeg så det. Etter at den kommentaren bare glapp ut av meg, vil jeg ikke si noe som helst mer om kjøkken og renhold hos henne. Vil ikke fornærme henne mer. Men jeg undrer meg over at det er mulig, når hun har alt annet i livet på stell og i tillegg har en mann som har litt ryddemani. Men åpenbart har han ikke vaskemani.... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #14 Del Skrevet 27. august 2022 Maestro skrev (8 minutter siden): Ei jeg kjenner, men hun er skikkelig psykisk syk. Og vi har prøvd og hjelpe, motivere og alt mulig. - en gang var det en inntørket parmaskinke på gulvet - har hun sølt saft på benken, tørker hun ikke opp. Det størkner - møtt opp engang på et kjøpesenter, med genser på vranga, da hun ikke hadde rene klær. Denne var og flekkete. - youghert beger under bordet som har ligget der gudene hvor lenge. Så etter jeg ble kjent med henne, så er jeg ikke så vanskelig 😂😂😉 Hvor gammel er hun? Anonymkode: d4fb4...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #15 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg er enig i alt du skriver, men observerer sjeldent slik hjemme hos folk. Men mitt svar på det ekleste jeg vet hjemme hos folk er barenhagebarn. Særlig om de får "hjelpe til" på kjøkkenet. Anonymkode: f5497...3f9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 27. august 2022 #16 Del Skrevet 27. august 2022 Folk som aldri skifter håndkle til å tørke hendene på.. Slik at om du tørker deg med det, lukter hendene vondt.. Har ei slik venninne, og tørker alltid hendene på buksen hos henne.. Hun har hund også, og har sett henne tørke hunden etter tur, og henge håndkleet tilbake.. Grøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #17 Del Skrevet 27. august 2022 kruspersilletaco skrev (Akkurat nå): Folk som aldri skifter håndkle til å tørke hendene på.. Slik at om du tørker deg med det, lukter hendene vondt.. Har ei slik venninne, og tørker alltid hendene på buksen hos henne.. Hun har hund også, og har sett henne tørke hunden etter tur, og henge håndkleet tilbake.. Grøss Fysj! Anonymkode: 12e4d...a0b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #18 Del Skrevet 27. august 2022 kruspersilletaco skrev (Akkurat nå): Folk som aldri skifter håndkle til å tørke hendene på.. Slik at om du tørker deg med det, lukter hendene vondt.. Har ei slik venninne, og tørker alltid hendene på buksen hos henne.. Hun har hund også, og har sett henne tørke hunden etter tur, og henge håndkleet tilbake.. Grøss Tipper hunden ligger i sengen også. Det er ekkelt... Anonymkode: d4fb4...180 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. august 2022 #19 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor gammel er hun? Anonymkode: d4fb4...180 Starten av 20 årene. Og jeg blir så fortvila, da jeg slet med og holde orden da jeg selv var psykisk syk. Men, hun orker og være med venner, gå på skole osv, så hva er det som er så vanskelig med og holde LITT orden hjemme? Hun sliter med og være sliten. Og sier og plukke opp ting, er som og bestige et fjell. Hun er syk pga omsorgssvikt hjemme i fra. Men hun er og lat altså, det sier hun selv. Så ja nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 27. august 2022 Forfatter #20 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er enig i alt du skriver, men observerer sjeldent slik hjemme hos folk. Men mitt svar på det ekleste jeg vet hjemme hos folk er barenhagebarn. Særlig om de får "hjelpe til" på kjøkkenet. Anonymkode: f5497...3f9 Ja, og kaker som serveres der de skryter av at det er 3-åringen som har putta på all pynten, helt alene. 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå