Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med å finne en induksjonstopp fra finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen snille sjeler her som kan litt om induksjonstopper og som dere kan anbefale meg fra finn?

Kan koste rundt 2000 kr.  Den jeg har nå har mål: 52x59

Takk:)

Anonymkode: fb8c0...1a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må den være fra Finn? Ikea har jo med samme mål som den du har hatt, til kr. 2500.

Anonymkode: 621fd...62a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Må den være fra Finn? Ikea har jo med samme mål som den du har hatt, til kr. 2500.

Anonymkode: 621fd...62a

Er den like bra som den fra Siemens eller bosch?

Ts

Skrevet

Flere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er den like bra som den fra Siemens eller bosch?

Ts

IKEA er IKEA. Men det fungerer godt nok i de fleste tilfeller, og har som regel like lang levetid som det meste annet i dag. Og skulle noe slutte å fungere innenfor 5 års reklamasjonsperiode så har du samme rettigheter om det er IKEA, Bosch eller Siemens.

Men så er jo spørsmålet om du har noen krav/behov. Der må du nesten bare sammenligne. Du kan fint få en induksjonstopp til 25k om du vil det og men det betyr ikke at den er bedre for deg enn den til 2500,-.

Skrevet
Snublefot62 skrev (3 timer siden):

IKEA er IKEA. Men det fungerer godt nok i de fleste tilfeller, og har som regel like lang levetid som det meste annet i dag. Og skulle noe slutte å fungere innenfor 5 års reklamasjonsperiode så har du samme rettigheter om det er IKEA, Bosch eller Siemens.

Men så er jo spørsmålet om du har noen krav/behov. Der må du nesten bare sammenligne. Du kan fint få en induksjonstopp til 25k om du vil det og men det betyr ikke at den er bedre for deg enn den til 2500,-.

Har ikke så veldig store krav. Det er et pluss hvis den har booster funksjon men må ikke ha 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...