AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Hva er normalt og ikke? Vi wr ikke foreldre , men har en 2-åring på besøk i noen uker som prøver å dra ned klærne våres spesielt bukse og truse men også dra opp gensere og t-skjorter. Oppfatter barnet som ekstremt opptatt av nakenhet . i tillegg er det selv svært redd for å bli tatt på tissen under vasking når bleieskift foregår. Det er flere ting vi stusser på akkurat når dett gjelder dette med kropp og tiss osv men vil ikke utlevere alt. Mine barn har aldri vært sånn , så vi er litt usikre på om dette er noe som bør sies fra om eller om det er normalt? Anonymkode: 011e9...265
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Det bør sies fra om ja. Anonymkode: 4b666...25c 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Mener å huske at vår første likte å dra opp egen skjorte, og vår, for å se navlen. Ellers er jo barn veldig opptatt av rompe og tiss,og promp og bæsj😁 Vår 3-åring er veldig opptatt av rumpen sin nå,og vil prøve å se seg selv i speilet etc. Er barnet en gutt ville jeg tro at barnet er enda mer opptatt av tissen og tisser generelt. Men mye skjer ved en 2-åring. Stor forskjell på en som nettopp har fylt to,og en som snart fyller 3. Anonymkode: 570d5...306
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er normalt og ikke? Vi wr ikke foreldre , men har en 2-åring på besøk i noen uker som prøver å dra ned klærne våres spesielt bukse og truse men også dra opp gensere og t-skjorter. Oppfatter barnet som ekstremt opptatt av nakenhet . i tillegg er det selv svært redd for å bli tatt på tissen under vasking når bleieskift foregår. Det er flere ting vi stusser på akkurat når dett gjelder dette med kropp og tiss osv men vil ikke utlevere alt. Mine barn har aldri vært sånn , så vi er litt usikre på om dette er noe som bør sies fra om eller om det er normalt? Anonymkode: 011e9...265 Tror ikke dette er vanlig. Har flere barn, og masse barn på besøk her oppigjennom! Dette var veldig rart! Ihvertfall mot andre enn seg selv og familien. Her dro de ned t skjorten for å komme til melken, når jeg prøvde å slutte men de stoppet fort når jeg forklarte at de ikke skulle gjøre det. Røde varsellys på det du sier no! Gutt eller jente? Er barnet sårt? Redd ellers? Eller bare ved bleieskift? Ta en tlf til barnevernsvakten og hør? Om barnet blir misbrukt trenger det hjelp! Anonymkode: 63624...b1a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #5 Skrevet 27. august 2022 Er dere besteforeldre siden barnet er hos dere alene i flere uker? Anonymkode: 19d9d...506
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6 Skrevet 27. august 2022 Uff jeg håper dette bare er noe uskyldig, men en kan jo aldri vite, ville snakket med noen ja. Anonymkode: 0fa26...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå