AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Hei! Går nettbasert årsstudium i bedriftsøkonomi ved UiT og lurer på om noen her har erfaring med det? Det jeg spesifikt lurer på er hva slags teknikker dere synes fungerte for dere og om dere hadde behov for bøkene? Jeg har tidligere studert sivilingeniør, og da var det aldri vanlig å kjøpe bøkene fordi man ikke hadde bruk for de, men ser i studiegruppa at mange har kjøpt bøkene på bedriftsøkonomi... tar det ved siden av jobb og har ikke ambisjoner om noen toppkarakterer Anonymkode: 62f4e...a4d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Har ikke erfaring med akkurat det studiet, men jeg gir deg et generelt svar uansett. Jeg tenker at hvis du ikke er interessert i de beste karakterene, kan du klare deg greit ved å følge forelesninger og ta gode notater. Ulempen er at du ikke kan slå opp i boka dersom noe er uklart. Anonymkode: 88caa...ee6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Gikk det for noen år siden. Overlevde på å gå over forelesningene, oppgavene og svarene. Og jeg suger i matte :p Anonymkode: 13b2c...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå