Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke noen klage på x sambo. Men, fikk kjøpt egen bolig her i uken. Etter 8 mnd på markedet. Endelig kan jeg se for meg et hjem igjen. Har levd i en boble i 8 mnd. Hele livet mitt er pakket ned i esker. Med unntak av klær og personlige baderomstinger. Boligen er halvparten av det jeg har i dag. Passer meg perfekt. Der er plass til meg og rom til ungen min, ja voksen, men skal alltid ha et hjem hos meg. Passe stort, godt vedlikeholt, egentlig lav husleie, får lov til å ta med kattene, mine andre barn. Det har vært vanskelig disse mnd. Ok, litt umenneskelig i perioder. Men til slutt fant jeg en bolig jeg fikk kjøpe. En bolig jeg så kunne bli mitt hjem. En ny plass i Norge, flytter fra trøndelagen. Men har flere rundt meg dit jeg kommer. Ser endelig framover. Gleder meg. 

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så godt å høre. Har fulgt med på hvordan du har hatt det, og det skal ikke være sånn. Så bra at du har fått et hjem for både deg og sønnen din. Det er godt for barna å ha noe å komme "hjem" til selv om de er voksne 😊❤️

Anonymkode: 8811b...2a1

Skrevet

Må bare si, jeg har en datter. Nye boligen har plass til oss begge. Hun bor i utlandet nå, men en dag kommet hun hjem, da har jeg rom til henne. Tror jeg har litt utladning akkurat nå. Har levd under sånn press lenge. Skal være hyggelig med x sambo, ærlig talt, der er ikke 1 sak som har gjort at jeg går. Men jeg har nå levd i mange mnd,  viste at det var slutt, sa ifra om det, det er ikke enkelt. Har stått i det. Datteren har støttet meg hele vegen. FaceTime. Tror kanskje at realiteten gikk mere opp for meg da jeg fikk egen bolig. Har levd i en boble, uten å vite noe om framtiden. Men nå har jeg ny bolig. Halvparten av det jeg eier i dag. Mindre enn halvparten. Er kjempefornøyd med det. Trenger ikke stor bolig. Vil ha det enkelt. Jeg får det nå. Mindre rom, godt kjøkken. Har utladning, tror jeg elsker nye boligen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...