AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg er på syklusdag 22, og tror jeg hadde eggløsning på dag 12/13. Har vært gravid et par ganger før, men aldri fått så tidlige symptomer. dpo 6: metallsmak i munnen. Varte i tre dager. dpo 7: stikker i brystvortene dpo 8: stikker fortsatt, brystene kjennes ømme ut dpo 9: brystene ser større ut. Kjennes fastere og fullere ut. Fortsatt litt ømme. Mørkere område rundt brystvorta. Utrolig trøtt hele dagen. Tok en test som viste negativ. Ellers ingen pms og huden er kvisefri. Venter til mens eventuelt er forsinka før jeg tester igjen, men er det flere her som hadde symptomer før positiv test? Anonymkode: 32122...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Del Skrevet 27. august 2022 Hadde et veldig tydelig symptom 5-6 dager før forventet mens: mistet lysten på kaffe. Som å skru av en bryter. Med førstemann trodde jeg det var pga nettopp hatt omgangssyke. Med andre skjønte jeg med en gang hva som var greia 😄 Testet ikke før legekontrollen med andre, så vet ikke når en test hadde blitt positiv. Anonymkode: 25563...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg tisset ca en gang i timen hele døgnet, hele svangerskapet, fra før positiv test. Det var mitt eneste symptom i alle tre graviditetene, når man ser bort fra voksende mage selvsagt 😉 Plagsomt nok, men hadde det strålende ellers. Hadde også menstruasjonslignende blødninger de første månedene i mitt første svangerskap, uten at det var noe galt. Synes mange leter med lys og lykte etter symptomer, men man kan godt være gravid uten også. Vent noen dager til, og ta en ny test. Lykke til 🤞🙂 Anonymkode: 6720b...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Del Skrevet 27. august 2022 Oppblåst mage og ømme bryster fikk jeg fra dagene før jeg skulle hatt mensen. Anonymkode: 6ab77...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #5 Del Skrevet 27. august 2022 Puppene! De ble kokvarme og ømme. Det skjedde (sett i ettertid) fra da egget festet seg. Det var en som en bryter som ble slått på. Anonymkode: f5810...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6 Del Skrevet 27. august 2022 Fikk en rar gul utflod på morgenen 6 dpo. Testet positivt på tidlig-test fra RFSU morgenen etterpå. Anonymkode: 4cf3a...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #7 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg ble så rar i puppene. Merker ikke at de er der til vanlig, men noen dager etter eggløsning, kanskje 5-6 dager, så var de der liksom hele tiden. Merklig følelse. Fikk positiv test 3 dager før forventet mens Anonymkode: 36863...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #8 Del Skrevet 29. august 2022 Trådstarter her. Puppene har vokst en hel cup størrelse på få dager, og jeg er fortsatt noen dager unna ikm. Tenker det nesten ikke er noe poeng i å ta en test😂 Har også hatt halsbrann innimellom, noe jeg aldri har ellers. Og blir lettere andpusten. Flere med veldig tidligere symptomer? Anonymkode: 32122...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly888 Skrevet 9. september 2022 #9 Del Skrevet 9. september 2022 Var du gravid Anonym? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Del Skrevet 10. september 2022 Jeg merket det flere dager før positiv test nå med nr 2 kondisen forsvant over natta Ømme bryster Veksler veldig mellom varm/kald Anonymkode: 01643...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #11 Del Skrevet 10. september 2022 Press/rar følelse i underlivet rett etter befruktning, som om jeg var hoven Hadde mensensmerter og ømme bryst før positiv test, noe jeg alltid får før mensen og var derfor sikker på jeg ikke var gravid. Testet med tidligstrimmel fra 8dpo, og fikk ikke positiv før 12 dpo Anonymkode: 5f018...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #12 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg hadde symptomer før positiv test! 7 DPO: mensenlignende smerter og smerter i korsrygg, større appetitt 8 DPO: mensensmerter og smerter i korsrygg, veldig kvalm hele dagen, skjønte ingenting for testen var negativ 9 DPO: kvalme hele dagen, svak strek 10 DPO (idag): kvalme, vanlig strek om jeg kan si det😂 Tenker den blir sterkere i morgen Anonymkode: 5bff8...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #13 Del Skrevet 26. september 2022 Stikk/krampe i livmor ca 5 dpo, skikkelig vondt i lysken 7 dpo. Kvalm 11 dpo. Skjønte jeg var gravid før jeg testa, alt var liksom «rart». Anonymkode: 6e5e8...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #14 Del Skrevet 26. september 2022 Polly888 skrev (På 9.9.2022 den 22.00): Var du gravid Anonym? Nei…må ha vært kjemisk😕 Anonymkode: 32122...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. september 2022 #15 Del Skrevet 27. september 2022 Kviser Større bryster og ømme Kvalme Stikninger i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #16 Del Skrevet 27. september 2022 Det kan hende det bare var en tilfeldighet. Vi holdt på i perioden da jeg hadde eggløsning. Jeg tok ikke graviditetstest før etter at jeg skulle hatt mensen. Vi hadde prøvd en stund uten at det funka, så jeg var egentlig mest forberedt på mensen og tenkte ikke over om jeg var gravid i det hele tatt. Men ikke lenge før jeg skulle hatt mensen, la jeg plutselig merke til at magen var så stor / oppblåst. Bikinien min passet heller ikke, og jeg måtte kjøpe ny. Jeg hadde uansett lagt på meg de siste årene, og tenkte jeg bare hadde blitt feit. Jeg vet at man ikke får babymage så tidlig. Men den er sykt oppblåst og jeg fiser konstant. 😆Den er gigantisk om kvelden, og ser ut som jeg er flere mnd gravid. Jeg er 12 uker. Ellers ble mensen borte, da. Hadde ikke skjønt at jeg var gravid bortsett fra det. Hadde ingen andre symptomer. Anonymkode: c9dfe...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #17 Del Skrevet 27. september 2022 Menssmerter/murringer fra før positiv test og kan ha det enda! Er i uke 22 Anonymkode: 37e44...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå