Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg bursdag.

Og jeg er trist. Gråter og har en følelse av å ikke ville være her. 

Sånn har det vært siden jeg var rundt 11 år. 

Ingen planer i dag, men blir nok å ta med datter og hennes venninne ut å bade. 

Jeg er bare så ufattelig lei av denne vonde følelsen jeg får hver bursdag.

Jeg går ikke rundt å gråter og viser min sorg altså 😅

Jeg smiler og gjør de vanlige tinga.

Men har denne tiden på morgenen med tårer som tørkes og klumpen i halsen svelges før jeg står opp.

Er det flere her som sliter med dette? 

Hva gjør dere evt for at den vonde følelsen går fort bort? 

Anonymkode: 99af0...3b2

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen ❤️ Huff, så trist å lese? Hvorfor føler du det sånn? 

Anonymkode: 7486f...d67

Skrevet

Tenk at det er en vanlig dag, og i morgen er det overstått. Ikke unormalt å være følsom på fødselsdagen. Er det Ingen annen familie i nærheten som kan finne på å stikke innom til deg? 

Anonymkode: fa7c9...bbd

Skrevet

Jo,min mor og søster ville komme innom sa de nå 😊

Jeg prøver å tenke slik. ❤️

Takk. Ha en fin dag !

• Hjerte 2
Skrevet

Hvor mange har du invitert som ikke kommer til deg? 

Anonymkode: a66a3...eea

Skrevet

Gratulerer med dagen🌸

Skrevet

Gratulerer med dagen! ❤️ Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg er også alltid lei meg på bursdagen min og i dagene i forkant. De siste par årene har jeg faktisk felt noen tårer kvelden før. 

Måten jeg har lært meg å takle det er at jeg har fri den dagen, kobler meg ut av samfunnet og reiser til fjells. Går en lang tur og nyter naturen. Avslutter dagen med å spise noe god «utemat». Dagen går fort og det er ingen forventninger fra andre!

Prøv å gjøre noe hyggelig for din egen del i dag, det er din dag på din måte! :klem:

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

I dag har jeg bursdag.

Og jeg er trist. Gråter og har en følelse av å ikke ville være her. 

Sånn har det vært siden jeg var rundt 11 år. 

Ingen planer i dag, men blir nok å ta med datter og hennes venninne ut å bade. 

Jeg er bare så ufattelig lei av denne vonde følelsen jeg får hver bursdag.

Jeg går ikke rundt å gråter og viser min sorg altså 😅

Jeg smiler og gjør de vanlige tinga.

Men har denne tiden på morgenen med tårer som tørkes og klumpen i halsen svelges før jeg står opp.

Er det flere her som sliter med dette? 

Hva gjør dere evt for at den vonde følelsen går fort bort? 

Jeg er ikke glad i min bursdag heller av mange årsaker. Men det ble bedre når jeg gjorde bursdagen min til min datters dag. Jeg og hun drar ut og finner på noe kjempegøy sammen 🙂

Anonymkode: 98c26...1ee

• Liker 1
Skrevet

Har det akkurat likt, vet bare ikke hvorfor. Vært slik lenge, har bursdag om 2 dager og gruer meg 😒 gratulerer med dagen uansett ❤

Anonymkode: a9ca8...7f2

Skrevet

Gratulerer med dagen💚

Skrevet

Gratulere med dagen din  :) sånn har jeg det også dessverre så føler med deg  :( 

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen❤️
Jeg kan også lett føle meg trist på bursdagen min. Jeg tror det er fordi jeg skulle ønske at mye var annerledes, at jeg hadde flere mennesker rundt meg som ville gjøre dagen min spesiell, eller få meg til å føle meg spesiell på dagen min. Jeg er voksen, men vi har alle barnet vårt i oss, og jeg tror barnet i oss så gjerne vil bli sett og verdsatt, elsket, selvfølgelig gjennom hele året, men så føler mange seg ofte så ensom og alene. Og de følelsene kan bli ekstra sterke på bursdagen. Jeg kan føle en barnslig glede hvis jeg har kjekke planer med folk jeg er glad i, men om planer går i vasken, folk avlyser, eller takker nei til invitasjon i utgangspunktet, og jeg sitter der alene, da gråter jeg mine modige tårer. Det hjelper ingenting å høre at vi kan ta det igjen om et par uker, for det er selve bursdagen som er spesiell og skal feires. Jeg er litt barnslig sånn😌

Anonymkode: 81776...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...