AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Hei, håper noen har noen tips. Jeg jobbet mye i deltidsstillingene mine mens jeg gikk på vgs og studerte. Jeg har attest fra arbeidsgiver den gang, men det står verken timeantall eller prosent. Jeg har nå fått et jobbtilbud i kommunen og de skriver at all arbeidserfaring etter fylte 18 år medregnes. I tidligere jobber har jeg kun fått med relevant arbeidserfaring. Jeg har sjekket på Skatteetaten, men finner ikke opplysninger fra før 2015. De første lønnsslippene fikk jeg kun i papirformat så de er ikke å finne på noe mail. Tips? 🤗 Anonymkode: fc30c...68d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Finner du det her inne kanskje? https://www.skatteetaten.no/skjema/mine-inntekter-og-arbeidsforhold/ Anonymkode: bd04a...2c0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Beklager, så nå at du hadde sjekket der… Anonymkode: bd04a...2c0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Be tidligere arbeidsgivere spesifisere antall timer pr år Anonymkode: f5f4a...59b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Be tidligere arbeidsgivere spesifisere antall timer pr år Anonymkode: f5f4a...59b Det står ingenting om timeantall/prosent i attesten derfra og de har ikke lengre de opplysningene pga nye system sier de. Anonymkode: fc30c...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå