AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Hvordan oppdage det? Ser mange sier de viser mye kjærlighet men kan de gjøre motsatt? Liksom dytte deg vekk å ta deg tilsig bare litt får å dytte deg vekk igjen? Ikke helt vekk men med at man plutselig ikke møtes på kjempe lenge. Der det er periode på meldinger at samtalene er kjempe gode å prater masse til perioder der det virker kaldt å småfrekke komentarer? Prater sammen vær dag uansett hvilken periode. Håper det ikke ble får komplisert får å sette seg inn i. Trenger noen tips til å skjønne hva som skjer? Å til hva å se etter i fremtiden? Har hatt en sånn eks før som ikke var så snill å han var bare ren kjærlighet kjempe lenge før det smalt så var helt motsatt av nå. Er det bare meg som er blitt ødelagt av eksen å liksom beskylder han nye når det nødvendigvis ikke er noe galt i det heletatt? Jeg stikker jo ikke bare uansett så lenge han er snill med dyr og barn uansett. Anonymkode: 10106...ccb
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan oppdage det? Ser mange sier de viser mye kjærlighet men kan de gjøre motsatt? Liksom dytte deg vekk å ta deg tilsig bare litt får å dytte deg vekk igjen? Ikke helt vekk men med at man plutselig ikke møtes på kjempe lenge. Der det er periode på meldinger at samtalene er kjempe gode å prater masse til perioder der det virker kaldt å småfrekke komentarer? Prater sammen vær dag uansett hvilken periode. Håper det ikke ble får komplisert får å sette seg inn i. Trenger noen tips til å skjønne hva som skjer? Å til hva å se etter i fremtiden? Har hatt en sånn eks før som ikke var så snill å han var bare ren kjærlighet kjempe lenge før det smalt så var helt motsatt av nå. Er det bare meg som er blitt ødelagt av eksen å liksom beskylder han nye når det nødvendigvis ikke er noe galt i det heletatt? Jeg stikker jo ikke bare uansett så lenge han er snill med dyr og barn uansett. Anonymkode: 10106...ccb Beste du kan gjøre er å gå i deg selv. Selv om du føler du er offeret i relasjonen med den det gjelder, kan du og være en manipulerende rasshøl. Det er svært sjelden man kan legge allt ansvar på en part i en relasjon. Å ta utgangspunkt i at man er offer hver gang ting går ikke som det skal, hindrer bare modningsprossesen av man selv som et menneske, ergo - Own your own shit! Folk som er veldig opptatt av å alle rundt de prøver å lure og manipulere er ofte slik selv. Du kjenner deg best på andre. Anonymkode: 1d819...14d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå