Gå til innhold

Eksen til mannen er blitt seniorrådgiver på helsefakultetet. Kan hun se mine karakterer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Studerer master i psykologi. 
Eksen til mannen er nå blitt seniorrådgiver på det helsevitenskapelige fakultet. Kan hun gå inn å se på mine fag og karakterer?

Anonymkode: c1505...621

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Anonymkode: c1505...621

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke. Du får sende en henvendelse om bekymringen din.

Anonymkode: cc7c8...423

Skrevet

Dersom hun har tilgang til karaktersystemet, hva jobber hun med? Er hun rådgiver direkte mot studentene eller feks i kommunikasjonsavdelingen?

Anonymkode: 31024...b6a

Skrevet

Ja, det kan hun. Men hun har taushetsplikt. 

Anonymkode: 0dd0f...7d1

Skrevet

Hva har det å si for deg? Hun er en eks, og opplysningene kan hun ikke si videre til noen uansett?

Anonymkode: 76051...036

• Liker 1
Skrevet

Mest sannsynlig så kan hun det. Men det er jo ikke lov og det etterlates spor etter snoking. Skjønner dette er noe du tenker på, men prøv "å drite i det".

Anonymkode: 43686...fad

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på hva hun jobber med og hvilke tilganger hun har. 

Anonymkode: 18c17...38e

Skrevet

Umulig å si når vi ikke vet hva slags stilling hun har og systemer hun må bruke i sin stilling. Jeg jobbet på sykehus som rådgiver, men hadde ikke tilgang til systemer for pasientjournal fordi jeg ikke hadde tjenestelig behov. De fleste tar ikt-sikkerhet og person såpass på alvor at bare de som har behov får innsyn.

Skrevet

Spørs hva hun jobber med og hvilke tilganger hun har. 

Anonymkode: 01bd9...5fb

Skrevet

Veldig så mye detaljer du valgte å gi her... Ikke vanskelig for henne å kjenne deg igjen hvis hun titter innom her 😅

Anonymkode: f8bf7...83d

Skrevet

Umulig å si uten å vite hvilket område hun jobber med og hvilke tilganger hun har. Men karakterene dine er nok mye mindre interessante for andre enn det du tror. 

Anonymkode: 725ea...844

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...