Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere sagt dere var interessert i noen andre får å manipulere? Vet ikke hva det er men har vært med en lenge som virker kjempe interessert i perioder å så har han perioder han ikke virker interessert men han snakker fortsatt med meg vær dag. Så å si alltid jeg som sender først å de periodene han ikke virker interessert er det korte samtaler. Mye småfrekk også jeg bare overser. Han sa etter å flørta lenge å møttes at han ikke vill ha forhold allikavel. Inrømte senere etter å møttes igjen at han var interessert i noen andre. Har vært sånn ustabilt så lenge blir forvirret. Han virker sjalu å har sett han har vært på mobilen min når jeg har sove hos han. Skjønner ikke helt hva som skjer men tipper han bruker meg får å ligge? Men gidder man snakke med noen man ikke er interessert i vær dag? Snakke om personeligeting å ha lange samtaler? 

Anonymkode: 6cce7...1fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skjønner ikke helt hva som skjer men tipper han bruker meg får å ligge?

Det tror jeg også.

Du skriver jo tråd hvor han er i fokus, og ikke du, det er typisk for elskerinnene.

Damer som er kjærestetypen, de ville skrevet tråd med seg selv i fokus.

Anonymkode: 44249...2c3

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor lister du opp røde flagg og fortsetter kontakten?

Anonymkode: bc0e3...d51

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det tror jeg også.

Du skriver jo tråd hvor han er i fokus, og ikke du, det er typisk for elskerinnene.

Damer som er kjærestetypen, de ville skrevet tråd med seg selv i fokus.

Anonymkode: 44249...2c3

Menne ville han hatt kontakt dagelig i en lang periode er det jeg liksom ikke skjønner helt.. menne hva mener du med kjærestetypen ville skreve om seg selv i fokus ? Kan jeg få ett eksempel? 😊 ser jo nå ut som han bare vill ligge 🤪han har sagt han er sjalu å når jeg spør mer om det så sier han det ikke er noe spessielt. Sier han ikke er med noen andre å at han ikke skal det på samme tid som han sier han er interessert i noen andre. Som egentlig burde få meg til å gå men idiotiske meg har ikke kontroll på følelse akuratt nå så bare håper han vill ha meg selvom han har gjort så mye får å vise han ikke vill det 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Menne ville han hatt kontakt dagelig i en lang periode er det jeg liksom ikke skjønner helt.. menne hva mener du med kjærestetypen ville skreve om seg selv i fokus ? Kan jeg få ett eksempel? 😊 ser jo nå ut som han bare vill ligge 🤪han har sagt han er sjalu å når jeg spør mer om det så sier han det ikke er noe spessielt. Sier han ikke er med noen andre å at han ikke skal det på samme tid som han sier han er interessert i noen andre. Som egentlig burde få meg til å gå men idiotiske meg har ikke kontroll på følelse akuratt nå så bare håper han vill ha meg selvom han har gjort så mye får å vise han ikke vill det 

Menne? 😑

Anonymkode: 21c30...4c0

• Liker 1
Skrevet

Om han snakker med deg hver dag men er interessert i noen andre, så er det gjerne vennskap han ønsker med deg, og så ligger han med deg til han evt får sjans på hun andre? Friends with benefits.

Hvorfor låser du ikke mobilen din slik at han ikke kan snike på den?

Anonymkode: 36d35...ca7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om han snakker med deg hver dag men er interessert i noen andre, så er det gjerne vennskap han ønsker med deg, og så ligger han med deg til han evt får sjans på hun andre? Friends with benefits.

Hvorfor låser du ikke mobilen din slik at han ikke kan snike på den?

Anonymkode: 36d35...ca7

gjør meg ikke noe at han går inn på den har ikke mye å skjule akuratt 🤪men er nokk som du sier ja at han liker å ha noen som bryr seg kanskje å bare puler meg mens han egentlig vill ha noen andre 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Menne? 😑

Anonymkode: 21c30...4c0

Kutt ut.Du klarer å tolke hva hun skriver.

Skrevet

Manipulerte km stand på gamle mopeden :) Antikvitet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...