norw Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Android, SwiftKey Kommer opp på Discord. Er ikke i nærheten av noe innloggingsfelt. På Kvinneguiden ser tastaturet normalt ut, jeg får opp foreslåtte ord osv. How to fix, hvis mulig? Har restartet mob.
Polyester Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 (endret) Er det appen? Appen kan ha bugs som trigger Google passord eller et annet passordhvelv. Om det er appen så tøm cachen/det som er lagret i appen, dette kan også forårsake bugs. Endret 26. august 2022 av Polyester 1
Polyester Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Du kan sjekke om du var på vei til å skrive inn et passord eller om det har havnet noen tegn i passordfeltet og evt slette det som er skrevet i feltene. Det kan være keyboardet som prøver å fullføre handlingen 1
norw Skrevet 26. august 2022 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2022 Nå er alt som normalt igjen uten at jeg har gjort noe som helst. Jeg kan kanskje prøve å slette data i appen neste gang. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå