Gå til innhold

En mann for deg?

Gjest Emsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gitte, hvor er det du vanker når du er online da?? :ler:

nei det hadde seg sånn at jeg, av en unevnt grunn, måtte søke på "hårete menn". og da dukket disse nydelige bildene opp. og som en trofast KG-bruker kunne jeg ikke unnlate å dele de med dere :)

Og må tilføye at grunnen til at jeg søkte på hårete menn, har ingenting med mine seksuelle preferanser å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Og må tilføye at grunnen til at jeg søkte på hårete menn, har ingenting med mine seksuelle preferanser å gjøre ;)

:ler: Takk for opplysningen/unnskyldningen. (Som jeg forøvrig ikke tror på! :sjarmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker jo menn med hår på brystet... Ja, min samboer har hår over det meste han, og jeg liker det sånn.

Men.... ikke sååååå mye/kraftig hårveskt da. Det ble for mye for meg også ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
:Nikke: Endelig noen som er enig med meg.

Rekker opp ei hånd jeg også. Brad Pitt-kasse foran Jack Nicholson-kasse anyday. Ehm, Brad har kanskje litt flere fordeler også, men pyttsan. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

Men han har nok en kjæreste han også, og hun synes sikkert at håret hans er kjempesexy, og det er jo sånn det skal være. :)

Jeg håper også han har kjæreste som liker ham... men han er absolutt ikke min type mann, for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
Vil ikke at mannen skal ha vondt.

Det vil ikke jeg heller. Men det er forskjell på vondt-vondt og godt-vondt.

- Og bare hvis han liker det, selvsagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Men vi mennesker har faktisk like mye hår som apene. Det er litt kult å tenke på. Han hadde ikke noe mer hår enn normalt, bare synligere og kraftigere vekst. 

Har mennesker like mye hår som aper? Er det bitte små aper du mener da? Slik at det blir like mye hår totalt sett? Og han der har da mer hår enn normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var virkelig ikke sexy.. Liker ikke hårete menn!!!

Bildene minner meg litt om historie pappa fortalte meg, fra han var ung..

Han delte leilighet med en venninne, og etter en kveld på byen hadde hun tatt med seg en kar hjem. De gikk inn på soverommet, mens pappa satt i stua og så på TV. Etter en liten stund hører han at venninnen skriker, og døren på soverommet går opp i en voldsom fart. Ut kommer han mannen i bar overkropp, og skjorta hans kom susende etter, mens venninnen ropte: "Og kom ikke tilbake før du har barbert deg på ryggen!!!.." :ler:

Endret av Milah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...