AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Hva bør jeg fokusere på? Bør jeg bruke tunga eller fingrene, eller begge to? Jeg vet at damer er ulike, men sånn generelt. Anonymkode: 34f7d...bd0
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Begge heltst. Det er mest følelse rett på og innenfor åpningen så bra å fokusere der. Inne gnikk evt skjegg hardt mot fitta. Det blir veldig sårt. Ta deg gooood tid Anonymkode: bd414...b18
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Jeg kan bare si hva jeg personlig liker. Men jeg liker en eller to finge inni meg mens du gjør en sånn "kom hit" bevegelse med fingrene. Tunga nesten rett på klitten og rett rundt, ikke styr med tungen noe annet sted. Ikke for hardt press, da er det bedre med svakt. Tungen opp og ned på klitten. Jeg liker ikke suging på klitten. Følg med pusten og lyder så merker du fort om det du gjør funker. Ikke gjør sånne teite tips som du kan få på nettet som å tegne alfabetet med tungen og sånn, svært sjeldent det funker. Lykke til 👍 Anonymkode: 4d375...525 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg kan bare si hva jeg personlig liker. Men jeg liker en eller to finge inni meg mens du gjør en sånn "kom hit" bevegelse med fingrene. Tunga nesten rett på klitten og rett rundt, ikke styr med tungen noe annet sted. Ikke for hardt press, da er det bedre med svakt. Tungen opp og ned på klitten. Jeg liker ikke suging på klitten. Følg med pusten og lyder så merker du fort om det du gjør funker. Ikke gjør sånne teite tips som du kan få på nettet som å tegne alfabetet med tungen og sånn, svært sjeldent det funker. Lykke til 👍 Anonymkode: 4d375...525 Enig med det meste her. Må bare legge til hold bevegelsen litt mer konstant. Ikke bytt teknikk hele tiden. Da må msn bygge opp på nytt. Anonymkode: 37229...d4e
Bamseklemmer Skrevet 27. august 2022 #5 Skrevet 27. august 2022 Det aller viktigste grunnregelen for sex er samtykke, hygiene, og den gode samtalen før sex.. og en litt irriterende tålmodighet. Da har man også størst sjanse for å ikke gjøre noe galt.. Du TS.. noen kvinner liker ditt og noen liker datt. Husk at du gjør ikke så mye feil, så lenge du ikke hører hva hun liker eller ikke. For jeg synes den gode samtalen er grunnleggende for at begge skal lykkes. Og de som ikke er samarbeisdvillig for å lykkes, burde du egentlig ikke slikke.. de fortjener det ikke😅 Men jeg tenkte jeg skulle dele et tips fra en kvinne som lærte meg opp i ung alder. Jeg måtte lære meg tålmodighet og lytte etter lyder, men jeg skal forklare tålmodigheten først. Hvis jeg ikke var tålmodig, får kvinnen en følelse av at jeg stressa med å bli ferdig. Da følte hun at jeg ikke var glad i henne, men kun for sexen.. og da fikk hun også problem med å få orgasme. Så orgasmen til kvinner er skjør, men den er også lett å frembringe med litt forståelse av orgasmen. Bare husk at orgasmen er hjernestyrt, og den kommer av impulser fra erogene soner og lyder. Som mann prøver vi faktisk å lure hjernen hennes, men det er kvinnen som avgjør om hun får orgasme av det du gjør. Så sånn sett er også orgasmen et godt teamwork mellom to personer. Så det er derfor viktig å ikke gjøre noe hun ikke liker, men det er også derfor den gode samtalen også er så viktig i begynnelsen, synes jeg.. det er igrunn betryggende.. Jo, alle reagerer opphissende på lyder, så jeg måtte også gi lyder mens jeg holdt på. Og hele tiden sørge for at ereksjonen i klitten var hard. Og se om en kvinne har ereksjon, kan også vises i øynene, pusting, rød i halsgropen, kroppsspråk, vokalt, visuelt synlig på klitten, ++. Så det er mange måter å se om en kvinne er skikkelig tent, men det kan jo også kjennes direkte på klitten.. Så når du går ned, ikke begynn å stimulere direkte på klitten, det kan føles som stress eller at ereksjonen avtar. Men viser du tålmodighet, og terger med å ikke stimulere direkte på klitten vil ereksjonen bare vokse. Orgasmen liker voksende opphisselse, og da kommer også godlydene som regel frem. Så prøv å let deg frem til godlyder, eller følg rådet du fikk i den gode samtalen før sex.. Teknikker er jo igrunn bare en snarvei til orgasme, men å vise at du er tålmodig, gir deg mange andre fordeler.. Jeg har stor tro på at dette går bra.. du trenger bare ei som er samarbeisdvillig, for at dere begge skal lykkes🤗 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan bare si hva jeg personlig liker. Men jeg liker en eller to finge inni meg mens du gjør en sånn "kom hit" bevegelse med fingrene. Tunga nesten rett på klitten og rett rundt, ikke styr med tungen noe annet sted. Ikke for hardt press, da er det bedre med svakt. Tungen opp og ned på klitten. Jeg liker ikke suging på klitten. Følg med pusten og lyder så merker du fort om det du gjør funker. Ikke gjør sånne teite tips som du kan få på nettet som å tegne alfabetet med tungen og sånn, svært sjeldent det funker. Lykke til 👍 Anonymkode: 4d375...525 Enig med deg bare jeg digger å bli sugd på klitten i mellom også. Ikke får hardhendt med fingrene heller det kan også bli får sårt Anonymkode: 70bc9...1fc
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #7 Skrevet 27. august 2022 Bamseklemmer skrev (7 minutter siden): Det aller viktigste grunnregelen for sex er samtykke, hygiene, og den gode samtalen før sex.. og en litt irriterende tålmodighet. Da har man også størst sjanse for å ikke gjøre noe galt.. Du TS.. noen kvinner liker ditt og noen liker datt. Husk at du gjør ikke så mye feil, så lenge du ikke hører hva hun liker eller ikke. For jeg synes den gode samtalen er grunnleggende for at begge skal lykkes. Og de som ikke er samarbeisdvillig for å lykkes, burde du egentlig ikke slikke.. de fortjener det ikke😅 Men jeg tenkte jeg skulle dele et tips fra en kvinne som lærte meg opp i ung alder. Jeg måtte lære meg tålmodighet og lytte etter lyder, men jeg skal forklare tålmodigheten først. Hvis jeg ikke var tålmodig, får kvinnen en følelse av at jeg stressa med å bli ferdig. Da følte hun at jeg ikke var glad i henne, men kun for sexen.. og da fikk hun også problem med å få orgasme. Så orgasmen til kvinner er skjør, men den er også lett å frembringe med litt forståelse av orgasmen. Bare husk at orgasmen er hjernestyrt, og den kommer av impulser fra erogene soner og lyder. Som mann prøver vi faktisk å lure hjernen hennes, men det er kvinnen som avgjør om hun får orgasme av det du gjør. Så sånn sett er også orgasmen et godt teamwork mellom to personer. Så det er derfor viktig å ikke gjøre noe hun ikke liker, men det er også derfor den gode samtalen også er så viktig i begynnelsen, synes jeg.. det er igrunn betryggende.. Jo, alle reagerer opphissende på lyder, så jeg måtte også gi lyder mens jeg holdt på. Og hele tiden sørge for at ereksjonen i klitten var hard. Og se om en kvinne har ereksjon, kan også vises i øynene, pusting, rød i halsgropen, kroppsspråk, vokalt, visuelt synlig på klitten, ++. Så det er mange måter å se om en kvinne er skikkelig tent, men det kan jo også kjennes direkte på klitten.. Så når du går ned, ikke begynn å stimulere direkte på klitten, det kan føles som stress eller at ereksjonen avtar. Men viser du tålmodighet, og terger med å ikke stimulere direkte på klitten vil ereksjonen bare vokse. Orgasmen liker voksende opphisselse, og da kommer også godlydene som regel frem. Så prøv å let deg frem til godlyder, eller følg rådet du fikk i den gode samtalen før sex.. Teknikker er jo igrunn bare en snarvei til orgasme, men å vise at du er tålmodig, gir deg mange andre fordeler.. Jeg har stor tro på at dette går bra.. du trenger bare ei som er samarbeisdvillig, for at dere begge skal lykkes🤗 God tid ja å vist det merkes at du elsker å være mellom beina å slikke er det det beste! Personelig vist det virker som mannen kjeder seg så klarer ikke jeg komme heller å klarer ikke like det engang. Men det er bare å slikke med tungetuppen å med 2 fingrer inni henne 😊 kyss henne gjerne langs lårene å rundt på hele fitta får å få henne skikkelig kåt først😊 husk nipler er trikset får å bli våtest mulig Anonymkode: 70bc9...1fc
Bamseklemmer Skrevet 27. august 2022 #8 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): God tid ja å vist det merkes at du elsker å være mellom beina å slikke er det det beste! Personelig vist det virker som mannen kjeder seg så klarer ikke jeg komme heller å klarer ikke like det engang. Men det er bare å slikke med tungetuppen å med 2 fingrer inni henne 😊 kyss henne gjerne langs lårene å rundt på hele fitta får å få henne skikkelig kåt først😊 husk nipler er trikset får å bli våtest mulig Anonymkode: 70bc9...1fc Jo, det skal være betryggende for en kvinne vite, at noen elsker og nyter kvinne der nede. Det kan være avgjørende om hun får orgasme eller ikke.. Så du har helt rett i det du skriver.. Å ja, jeg bruker hele kroppen og beføler store mengder hud. Så jeg kan føles som en blekksprut, men samtidig berører jo mange flere erogener samtidig.. Joda, jeg slikker også hele fitta, selv om det ikke gir den store følelsen for kvinnen, men jeg gjør det jo for å smake på fittesaften som jeg liker så godt. Så det blir nok akkurat den variasjonen vi begge trenger, klitten trenger jo også "hviletid". Så det er kun når hun nærmer seg orgasmen, at jeg fortsetter med det jeg holder på med. En liten stopp eller gjør noe annet kan jo også stoppe hennes orgasme.. Så så skjør er orgasmen🤗 Hva mener du med nipple trikset? er det nipple-orgasmen du tenker på? eller er det en kyssemetode?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #9 Skrevet 27. august 2022 Bamseklemmer skrev (19 minutter siden): Jo, det skal være betryggende for en kvinne vite, at noen elsker og nyter kvinne der nede. Det kan være avgjørende om hun får orgasme eller ikke.. Så du har helt rett i det du skriver.. Å ja, jeg bruker hele kroppen og beføler store mengder hud. Så jeg kan føles som en blekksprut, men samtidig berører jo mange flere erogener samtidig.. Joda, jeg slikker også hele fitta, selv om det ikke gir den store følelsen for kvinnen, men jeg gjør det jo for å smake på fittesaften som jeg liker så godt. Så det blir nok akkurat den variasjonen vi begge trenger, klitten trenger jo også "hviletid". Så det er kun når hun nærmer seg orgasmen, at jeg fortsetter med det jeg holder på med. En liten stopp eller gjør noe annet kan jo også stoppe hennes orgasme.. Så så skjør er orgasmen🤗 Hva mener du med nipple trikset? er det nipple-orgasmen du tenker på? eller er det en kyssemetode? Mye av det du skriver her inne er bra, og dette er ikke dårlig dette heller. Men det du kommer med i denne tråden hadde blitt for mye for meg, jeg missliker at hele fitta blir slikket, og mye kaving over hele kroppen min hadde satt meg ut av nytelsen. Den hviletiden på klitten min kunne gjort at ting måtte bygges opp på nytt, jeg elsker oral, men det er lite gøy at orgasmen trekker seg tilbake igjen og igjen- det er kjedelig og jeg mister interessen til slutt. Og disse tingene du kommer med her er ganske mye info og greier for en som ber om nybegynnertips, og mest sannsynlig enten aldri eller sjeldent har gått ned på en dame før. Anonymkode: 4d375...525 3
Bamseklemmer Skrevet 27. august 2022 #10 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Mye av det du skriver her inne er bra, og dette er ikke dårlig dette heller. Men det du kommer med i denne tråden hadde blitt for mye for meg, jeg missliker at hele fitta blir slikket, og mye kaving over hele kroppen min hadde satt meg ut av nytelsen. Den hviletiden på klitten min kunne gjort at ting måtte bygges opp på nytt, jeg elsker oral, men det er lite gøy at orgasmen trekker seg tilbake igjen og igjen- det er kjedelig og jeg mister interessen til slutt. Og disse tingene du kommer med her er ganske mye info og greier for en som ber om nybegynnertips, og mest sannsynlig enten aldri eller sjeldent har gått ned på en dame før. Anonymkode: 4d375...525 Du er bare en av mange, som ikke forstår hvor viktig det er med den gode samtalen før sex. Tenk litt hvor vanskelig det er å finne ditt favorittpålegg, uten å vite hva du liker.. Hva, liker du ikke smør? Er brødskiva for tykke?🤔 Jeg kan med stolhet si at jeg er en god elsker.. Men det er fordi jeg har en stor idebank, av hva vi kan gjøre for å oppfylle hennes ønsker. Men det viktigste er at jeg lytter, prater og tilpasser meg kvinnen.. Det er viktigere enn å være flink til å bruke pikken🤭 Nei, jeg tror TS er såpass klok og lærevillig, at han fanger opp det mest essensielle som gjelder de fleste kvinner.
Gjest Paramount Skrevet 27. august 2022 #11 Skrevet 27. august 2022 Ta det med ro er mitt beste råd. Bruk hendene over hele kroppen først, ta deg god tid. Fokuser etter hvert på lårene, magen, og deretter vulva. Du bør nærme deg forsiktig. I begynnelsen får den minste berøring stor oppmerksomhet. Hun skjønner jo hvor du vil hen . Bygg forventninger gradvis. Spre benene og legg henne skikkelig til. Slikk innsiden av lårene hennes, la tunga gli sakte opp og ned. Beveg deg stadig nærmere de aller mest følsomme områdene. Snus litt på kjønnet hennes, la deg beruse av den opphissende duften. La tunga gå rolig opp og ned den deilige sprekken. Spre deretter kjønnsleppene rolig og forsiktig med fingrene, og la tunga gli på innsiden av den våte sprekken, opp og ned på innsiden av kjønnsleppene. Bruk en våt tungespiss forsiktig på klitten hennes, sutt litt på den med leppene. Ikke hold igjen pusten. Du vil få høy puls og bli ganske tungpustet selv, ikke skjul hvilken effekt fitta hennes har på deg. Gjerne overdriv litt hvor tungpustet hun gjør deg, understrek hvor nydelig hun er. Stikk tunga så langt inn i hennes vagina du klarer, nyt den herlige smaken, og igjen, ikke forsøk å holde igjen eller skjule hvor herlig hun er. osv osv. Dette er nybegynnertips altså, en måte å starte forsiktig på, for enkelte. Noen liker sikkert også dersom du kaster deg over henne og slafser i vei og grafser med fingrene. Alt til sin tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå