AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Mener du Crohns? I så fall et det en kronisk sykdom man ikke blir frisk av. Jeg er i remisjon i flere år med biologisk medisin. Ellers ingen tiltak 😊 Anonymkode: dfa26...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Det som hjalp ekstremt mye for meg var å endre kostholdet og periodisk fasting. Faster 14t fra kveld til morgenmåltidet, spiser heller ikke mellom måltidene. Kun vann. Spiser kun rene matvarer, kun økologisk grønt/frukt. "Vanlig" kjøtt/fisk/kylling. Lager all mat selv. Anonymkode: 89476...8a0
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 9.50): Det som hjalp ekstremt mye for meg var å endre kostholdet og periodisk fasting. Faster 14t fra kveld til morgenmåltidet, spiser heller ikke mellom måltidene. Kun vann. Spiser kun rene matvarer, kun økologisk grønt/frukt. "Vanlig" kjøtt/fisk/kylling. Lager all mat selv. Anonymkode: 89476...8a0 Ah! Mistet tråden.. hvordan er tilstanden din nå da? Er nå fått chrons og har to søsken med samme. Broren min må muligens få stomi . Jeg vil gjøre tiltak nå Anonymkode: 96fb4...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå