AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Del Skrevet 26. august 2022 Det står den kan vaskes i maskin. Men det stod det på en dunjakke jeg hadde også, og den ble FØKKET til helvete etter en runde i maskinen. Vil ikke at det samme skal skje med soveposen. Anonymkode: 167f5...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Del Skrevet 26. august 2022 Er det dunpose da? Jeg har heller aldri fått til å redde dunjakker etter vask i maskin, uansett hvor mye jeg følger anvisningene og tørketromler med tennisballer. 🙈 Anonymkode: b777e...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Del Skrevet 26. august 2022 Tips. Oppvaskmaskin med tennisballer Anonymkode: 9a162...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 26. august 2022 #4 Del Skrevet 26. august 2022 Om kanalene i en dunjakke/dynpose er rett sydd så går det bra å tørke i trommel sammen med tennisballer. Lav temperatur først så en rekker å riste utover dunen underveis. Har vasket mange soveposer både med dun og med fiberfyll, ingen har mistet fasong/fylde/varmeegenskaper enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 27. august 2022 #5 Del Skrevet 27. august 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Tips. Oppvaskmaskin med tennisballer Anonymkode: 9a162...481 Tja... Jeg foretrekker tallerkener, glass og bestikk i den maskinen jeg. Har ikke sett dunjakkeprogram. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå