Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært med en jente nå en god stund og i år begynte hun på høgskole noe jeg har støttet hun i. Vi har alltid sagt vi elsker og savner hverandre, vi skulle ikke ha sex med andre heller. Det var fadderuke, og hun lå med en annen gutt.

Jeg tror hun fikk såpass dårlig samvittighet at hun måtte si det til meg tilslutt. Som var 5-6 dager senere. Dette tok jeg tungt i starten, men er bedre nå. Problemet er at jeg fikk en telefon fra en hun bor med i kollektivet at hun ikke har vært på skolen for å hente bøker, eller spist de siste dagene og folk er bekymret. Dette er ett studie hun har drømt i 5 år.

Jeg er en god gutt, og vil at hun skal fullføre studie. Jeg ville absolutt vært sammen med denne jenten livet ut hvis hun ikke lå med en annen gutt. Nå ser jeg bare en annen gutt, og tviler på at jeg kunne ha hatt sex med hun. Det passer ikke. 

Hva skal jeg gjøre? 

Jeg vil hun skal klare skolen!!. Skulle ønske hun ikke lå med han andre, for dette kunne blitt en flott livspartner.

Anonymkode: 01847...14c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det frivillig at hun hadde sex med han? 

Anonymkode: 3f7f4...52b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Var det frivillig at hun hadde sex med han? 

Ja, utifra min forståelse var det det. Hun var såpass full sa hun, og irritert over en misforståelse. Det gjaldt at jeg hadde sagt jeg ikke var glad i hu, noe som er helt feil. Var ikke glad i at hun er så langt unna sa jeg.

Skrevet

Synes du høres ut som en super mann som er bekymret for henne!

Det er innafor å være skikkelig skuffa! Det var jeg da jeg var i en lignende situasjon med min dame der hun gjorde noe dumt i fylla.

Men! Etter å ha tenkt på det en stund så kom jeg fram til at følelsene om at hun liksom hadde 'restene' av en annen mann på seg ikke var så kjempelogisk egentlig, etter å ha tatt en dusj og det gått et par dager så er ingenting spor igjen, og når hun angrer så mye så ville jeg ikke latt det ødelegge for å ha et langt og fint forhold med henne. I mitt tilelle så klarte jeg å komme over det og det er jeg glad for nå 6 år senere, vi er sammen enda. :)

Jeg ville prøvd å finne ut av hvorfor hun ikke møter opp på studiene sånn plutselig, er det pga hun har dårlig samvittighet? I så fall ville jeg ha snakket med henne og si at selv om det var kjipt og dumt gjort så er det ikke noe hun trenger å ødelegge livet sitt over ved å overreagere sånn at hun blir helt deprimert.

Anonymkode: 8c110...e01

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hm, er du sikker på at det var frivillig fra hennes side 🤔?

Anonymkode: 676ba...55e

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ja, utifra min forståelse var det det. Hun var såpass full sa hun, og irritert over en misforståelse. Det gjaldt at jeg hadde sagt jeg ikke var glad i hu, noe som er helt feil. Var ikke glad i at hun er så langt unna sa jeg.

Oii, den er kjip 😬

Synes du burde høre på denne her:

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er innafor å være skikkelig skuffa! Det var jeg da jeg var i en lignende situasjon med min dame der hun gjorde noe dumt i fylla.

Men! Etter å ha tenkt på det en stund så kom jeg fram til at følelsene om at hun liksom hadde 'restene' av en annen mann på seg ikke var så kjempelogisk egentlig, etter å ha tatt en dusj og det gått et par dager så er ingenting spor igjen, og når hun angrer så mye så ville jeg ikke latt det ødelegge for å ha et langt og fint forhold med henne. I mitt tilelle så klarte jeg å komme over det og det er jeg glad for nå 6 år senere, vi er sammen enda. :)

Jeg ville prøvd å finne ut av hvorfor hun ikke møter opp på studiene sånn plutselig, er det pga hun har dårlig samvittighet? I så fall ville jeg ha snakket med henne og si at selv om det var kjipt og dumt gjort så er det ikke noe hun trenger å ødelegge livet sitt over ved å overreagere sånn at hun blir helt deprimert.

• Liker 1
Skrevet

Hadde rollene vært bytta, hadde vi hatt 4 sider men "dump han" kommentarer nå. 

Anonymkode: cdd2a...1ee

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk for svar. Settes pris på nå.

Nei, men i mine øyne har min jente latt en annen man røre henne. Vi begge har hatt sex med folk før vi ble noe, men jeg sliter veldig med den seksuelle gløden som jeg hadde på hun. 

I følge hun som hu bor med har hun snakket masse fint om meg, før dette. Og hun ligger på rommet fordi hun angrer som bare det.

Jeg tenkte å sende en melding i morgen om litt forskjellig ang at hun ikke må ødelegge fremtiden sin pga dette.

Jeg vet virkelig ikke. Jeg har vært full og sur selv, men aldri hatt såpass behov. 

Jeg er iallefall i en vanskelig situasjon, og håper å få så mye innputt som mulig.

Jeg begynner å miste litt håpet rundt jenter da jeg har opplevd dette før bare på en litt annen måte. Da var det no go, og helt ferdig.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hadde rollene vært bytta, hadde vi hatt 4 sider men "dump han" kommentarer nå. 

Anonymkode: cdd2a...1ee

Du sier noe der.. 

• Liker 1
Skrevet

dere er jo ikke kjærester. hva er det du snakker om egentlig?

Anonymkode: dbcdb...52b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

dere er jo ikke kjærester. hva er det du snakker om egentlig?

Anonymkode: dbcdb...52b

Hva vet du om det? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk for svar. Settes pris på nå.

Nei, men i mine øyne har min jente latt en annen man røre henne. Vi begge har hatt sex med folk før vi ble noe, men jeg sliter veldig med den seksuelle gløden som jeg hadde på hun. 

I følge hun som hu bor med har hun snakket masse fint om meg, før dette. Og hun ligger på rommet fordi hun angrer som bare det.

Jeg tenkte å sende en melding i morgen om litt forskjellig ang at hun ikke må ødelegge fremtiden sin pga dette.

Jeg vet virkelig ikke. Jeg har vært full og sur selv, men aldri hatt såpass behov. 

Jeg er iallefall i en vanskelig situasjon, og håper å få så mye innputt som mulig.

Jeg begynner å miste litt håpet rundt jenter da jeg har opplevd dette før bare på en litt annen måte. Da var det no go, og helt ferdig.

Dette er veldig kjent. Ble sammen med min kjære ved 19. Hun dro på høyskolen ved 24 , utro etter 11 dager. Virker kjent.

Den bitre sannheten er at dama di planla dette, Det tok dager for henne å suge en annen pikk. Høyskole er stedet hvor unge voksne skal feste, bli kjent, ha sex. Ha noe å se tilbake på. Spennende tider før livet blir alvor.

Å bli kjent flørte, kle av seg , gå ned på kne, spre beina mm. Det er ikke en tabbe, dette var flere valg. Hun ville dette, hun planla og gjennomførte. Når tåka letter kan det godt hende hun angrer. Men det går fort over. Hun er klar for kukk karusellen. Alle gutta på studiestedet veit at hun puler, selv om hun er i forhold og de kommer til å prøve seg for et billig ligg. For hun er utro, illojal og billig .

Hun kan sikkert bli et konemateriale for noen når hun har pult fra seg.

Hva er din plan nå. Fortsette å unnskylde henne, støtte henne økonomisk. Hun var utro og har allerede manipulert deg til å si "alt blir bra" ikke avslutt skolen. 

Så hun skal fortsette å treffe den andre fyren de neste årene på fest og nach hver helg. Og du skal ligge søvnløs.

Sorry men skaff deg ryggrad. Kutt all kontakt og gå videre. Hun behandler deg som ei dørmatte, hun har ingen respekt for deg, utro etter 5 dager på skolen. Men du tror hun vil være trofast?? Ta av deg de rosa brillene, det lengre du utsetter det vondere blir dette.

Kutt kontakten, ta tapet nå og gå videre.

Hun er IKKE ditt ansvar. Hun får pule seg seg høyskolen, men du trenger ikke å holde henne i hånda. Ikke vær en cuckold.

Anonymkode: 84a3e...dcd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er veldig kjent. Ble sammen med min kjære ved 19. Hun dro på høyskolen ved 24 , utro etter 11 dager. Virker kjent.

Den bitre sannheten er at dama di planla dette, Det tok dager for henne å suge en annen pikk. Høyskole er stedet hvor unge voksne skal feste, bli kjent, ha sex. Ha noe å se tilbake på. Spennende tider før livet blir alvor.

Å bli kjent flørte, kle av seg , gå ned på kne, spre beina mm. Det er ikke en tabbe, dette var flere valg. Hun ville dette, hun planla og gjennomførte. Når tåka letter kan det godt hende hun angrer. Men det går fort over. Hun er klar for kukk karusellen. Alle gutta på studiestedet veit at hun puler, selv om hun er i forhold og de kommer til å prøve seg for et billig ligg. For hun er utro, illojal og billig .

Hun kan sikkert bli et konemateriale for noen når hun har pult fra seg.

Hva er din plan nå. Fortsette å unnskylde henne, støtte henne økonomisk. Hun var utro og har allerede manipulert deg til å si "alt blir bra" ikke avslutt skolen. 

Så hun skal fortsette å treffe den andre fyren de neste årene på fest og nach hver helg. Og du skal ligge søvnløs.

Sorry men skaff deg ryggrad. Kutt all kontakt og gå videre. Hun behandler deg som ei dørmatte, hun har ingen respekt for deg, utro etter 5 dager på skolen. Men du tror hun vil være trofast?? Ta av deg de rosa brillene, det lengre du utsetter det vondere blir dette.

Kutt kontakten, ta tapet nå og gå videre.

Hun er IKKE ditt ansvar. Hun får pule seg seg høyskolen, men du trenger ikke å holde henne i hånda. Ikke vær en cuckold.

Oida du var virkelig en bitter person . 
stakkars den som ender opp med deg . 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Gjest Celina holmkold
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hm, er du sikker på at det var frivillig fra hennes side 🤔?

Anonymkode: 676ba...55e

Bare fordi hun ble lei seg over å ha spredd musa si? Det er hennes egen feil, og at hun drikker når hun vet at noe slikt kan skje. Ts, dump dette søppel mennesket og kom deg videre. Dette er idioter som gjør andre vondt og tar på seg offerrollen etterpå. Hadde jeg krangla med med min mann og han hadde knulla en annen pga vi krangla, så hadde jeg aldri prata med han igjen

Skrevet
Hill83 skrev (5 minutter siden):

Hans kjæreste var utro etter EN uke.

Han trenger en kaldusj og en virkelighetsforståelse. Ikke alle damene her men alternative forklaringsmodeller hvor hun er et offer.

Så hvordan tror du dette blir for TS de neste årene. Komme på besøk på studiestedet, leie rundt på den utro dama men alle veit hun er utro og han blir ledd av bak ryggen som en stakkar hanrei. Er det dette han har å se frem til. Det forholdet han hadde er dødt, det kommer aldri tilbake, det er å lure seg selv og tro noe annet.

• Liker 2
Skrevet

TS. Når dama viser hvem hun er så tro henne.

Dere krangler, hun pulte en annen. Og dette skal gjenta seg fremover???

Og hver gang hun gjør dette skal du ta på deg skylden. Din feil, burde ikke vært uenig med henne slik at hun ikke hadde sex med en annen.

Løp. Sånne damer bør du beskytte deg selv fra, ikke finne på unnskyldninger for. Ikke vær en dørmatte. Det er selvdestruktivt. Ville du at din sønn skulle ha ei sånn dame. Blokker nummeret og gå videre. Jeg lover deg at om 3 uker vil du ha fått henne på avstand og du begynner å se manipuleringen og du har hatt flaks som så hvordan hun er før barn og huslån. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har vært med en jente nå en god stund og i år begynte hun på høgskole noe jeg har støttet hun i. Vi har alltid sagt vi elsker og savner hverandre, vi skulle ikke ha sex med andre heller. Det var fadderuke, og hun lå med en annen gutt.

Jeg tror hun fikk såpass dårlig samvittighet at hun måtte si det til meg tilslutt. Som var 5-6 dager senere. Dette tok jeg tungt i starten, men er bedre nå. Problemet er at jeg fikk en telefon fra en hun bor med i kollektivet at hun ikke har vært på skolen for å hente bøker, eller spist de siste dagene og folk er bekymret. Dette er ett studie hun har drømt i 5 år.

Jeg er en god gutt, og vil at hun skal fullføre studie. Jeg ville absolutt vært sammen med denne jenten livet ut hvis hun ikke lå med en annen gutt. Nå ser jeg bare en annen gutt, og tviler på at jeg kunne ha hatt sex med hun. Det passer ikke. 

Hva skal jeg gjøre? 

Jeg vil hun skal klare skolen!!. Skulle ønske hun ikke lå med han andre, for dette kunne blitt en flott livspartner.

Denne jenta er farlig for deg. Hun kommer til å tømme deg helt for energi og hun kommer til å ødelegge deg. 

Du må selv ta valget hva som er best for deg på lang sikt, for på kort sikt gjør et slikt brudd vondt. 

Anonymkode: 0705e...4a2

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Hill83 skrev (17 minutter siden):

Jeg er gift på 23året, 3 snart voksne barn. Gift med ei skikkelig bra lojal og trofast dame. Som jeg og er trofast mot. Skulle ønske noen ga den 23 år gamle naive meg skikkelig prat når hun jeg trodde var min alt var utro. 

Jeg var nok som TS. Satte henne på en pidestall, et så fint menneske må ha blitt drevet til utroskap, jeg så etter feil hos meg selv. For hun hun var jo nærmest perfekt.

Det tok mye tid (for lang) før hvem hun egentlig var begynte å synke inn. Egoismen, selvrettferdig heten, hennes behov. Manglende omtanke for andres følelser. TS burde ikke legge sin hjerte i ei slik dames hender. Hun vil ikke ta vare på det og vil bare føre til sorg.

TS burde takke høyere makter over å ha sett henne for det hun er så tidlig så han ikke kaster bort flere år av sitt liv.

• Liker 3
Skrevet

Ja, hun bor såpass langt unna nå at jeg ikke føler for å reise til hun det er unødvendig. 

Langsiktig er det som er best for meg å finne en som ikke er sånn her ihvertfall. Krysser fingrene for at en god dame møtes en dag.

Da virker det som det beste er å fjerne hun fra livet mitt. Noe dypt inni meg sier også at hun kommer ikke til å føre noe lykke for meg. Det at hun angrer såpass gir meg en god følelse, for jeg har ikke vært noe annet enn god å snill mot denne jenta. 

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kven er denne Spionen du har i kollektivet? Merkeleg opplegg!

Anonymkode: 40c05...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...