AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Del Skrevet 26. august 2022 Hvor lang tid tok det for dere som har vært igjennom en MA før syklusen stabiliserte seg? Første syklusen min var på 25 dager og den neste på 18 😕 Pleier å ha på 30-33 dager, så veldig korte! Anonymkode: 07ed0...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 27. august 2022 #2 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor lang tid tok det for dere som har vært igjennom en MA før syklusen stabiliserte seg? Første syklusen min var på 25 dager og den neste på 18 😕 Pleier å ha på 30-33 dager, så veldig korte! Anonymkode: 07ed0...33b Jeg har ikke noe oppløftende svar dessverre. Jeg hadde en MA i mars. Dette er min 5 PP etter aborten, og dette er første syklusen siden aborten som er lik de jeg hadde før, tror jeg. Har hatt sen eggløsning og kort lutealfase. Men nå fikk jeg EL til samme tid som før. Så nå blir det spennende å se om lutealfasen også er blitt lenger. Har også vært å tatt blodprøver for å se om jeg har lite progesteron. Men venter fortsatt på svar der. Men mitt inntrykk er at mange sliter med syklusen en periode etter MA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 27. august 2022 #3 Del Skrevet 27. august 2022 Hadde en MA i september, syklusen var ikke tilnærmet normal før i januar. Syklusen ble lenger og mens varte litt kortere. Har inntrykk av at det tar tid før den blir normal igjen etter en MA desverre 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Del Skrevet 28. august 2022 Fioritura skrev (20 timer siden): Hadde en MA i september, syklusen var ikke tilnærmet normal før i januar. Syklusen ble lenger og mens varte litt kortere. Har inntrykk av at det tar tid før den blir normal igjen etter en MA desverre 😏 Hirka89 skrev (22 timer siden): Jeg har ikke noe oppløftende svar dessverre. Jeg hadde en MA i mars. Dette er min 5 PP etter aborten, og dette er første syklusen siden aborten som er lik de jeg hadde før, tror jeg. Har hatt sen eggløsning og kort lutealfase. Men nå fikk jeg EL til samme tid som før. Så nå blir det spennende å se om lutealfasen også er blitt lenger. Har også vært å tatt blodprøver for å se om jeg har lite progesteron. Men venter fortsatt på svar der. Men mitt inntrykk er at mange sliter med syklusen en periode etter MA. Takk for svar begge to. Så kjedelig å høre at det tar så lang tid 😕 Mensen er i hvert fall litt mer normal denne gangen, men vi får se hvordan det går fremover. Anonymkode: 07ed0...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Del Skrevet 29. august 2022 Jeg hadde 3-4 sykluser etter MA der jeg ikke klarte finne eggløsning. Usikker på om jeg hadde det i det hele hatt. Hadde også kjempe uregelsmessig syklus de månedene. Så tok nesten 5 måneder før den var stabil igjen og jeg klarte finne eggløsning med test 😞 Anonymkode: c4ade...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå