Gå til innhold

Jeg har så vondt i leggene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i lang tid hatt mye smerter i leggene. Generelt vondt uten at jeg gjør noe spesielt. 
Har lipødem, men er operert i leggene, så jeg tror ikke det er årsaken. Det kjennes ut som at det er noen muskler litt dypt i leggen som er stramme, men kiropraktor sa sist jeg var der at jeg ikke hadde stramme muskler i leggene. 
Jeg har tenkt om det kan være at musklene er korte, men det blir spekulasjoner. 
Om jeg masserer er det relativt vondt, men det hjelper fordi jeg da ikke kjenner den kostante verken. 

Går forøvrig kun i joggesko for minst mulig støtbelastning. 

Anonymkode: 88762...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar du magnesium? 

Anonymkode: bf2e0...c0a

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

tar du magnesium? 

Nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei

Prøv det, det fungerer veldig for min del. les litt om det om se om noen av symp dine samstemmer. 

Skrevet

Sjekk b12 nivået ditt. 

Anonymkode: b0a60...95f

Skrevet

Sliter med det Samme. Veldig øm og vond i leggene. Har og våkna en gang, da var de blålig. Men det gikk over av seg selv. Har kraftig B12 mangel. 

Ellers, bruker du sko til dine ben? Går du mye? Trener? Kan være fysisk grunner til at du har vondt. Kan og være en infeksjon i kroppen. 

Om det ikke går over, over helgen, gå til legen. 

Skrevet
Maestro skrev (4 timer siden):

Sliter med det Samme. Veldig øm og vond i leggene. Har og våkna en gang, da var de blålig. Men det gikk over av seg selv. Har kraftig B12 mangel. 

Ellers, bruker du sko til dine ben? Går du mye? Trener? Kan være fysisk grunner til at du har vondt. Kan og være en infeksjon i kroppen. 

Om det ikke går over, over helgen, gå til legen. 

Hvis du har kraftig B12-mangel, trenger du å gjøre noe med det? 

Anonymkode: 66680...bc9

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis du har kraftig B12-mangel, trenger du å gjøre noe med det? 

Anonymkode: 66680...bc9

Jeg gjør jo det 😉🤦 Tar tilskudd og sjekk hos lege gjevnelig.

Skrevet

Takk for tips om magnesium. Hatt mye mindre smerter etter bare 3 dagers bruk. Frustrert over at jeg ikke fant ut av det tidligere, for dette har pågått over lang tid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...