Gå til innhold

Vonde, voldsomme hormoner, normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det er en start på mulig fødselsdepresjon, eller om det bare er helt vanlig å ha så voldsomme hormoner? Er førstegangsgravid, var langtidsprøver og babyen er sterkt ønsket hos begge. Vi har alt på stell og alt er forsåvidt «helt fint». Er i uke 26. Har siden uke 12 hatt perioder med voldsomt vonde hormoner, hvor jeg nærmest blir deprimert. Det varer alt fra en dag til 4-5 dager, og så går det gjerne over i 2-3 uker, og da er jeg lykkelig og helt fin. Er det normalt? 
Og når jeg skriver deprimert, mener jeg deprimert, hvor jeg blir så lei meg og går inn i en så tung og vond boble hvor jeg kan tenke at «hva er vitsen med noe?» og kjenne på en fysisk smerte lik som når man mister noen veldig nære.

Anonymkode: af9a2...d5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med vonde hormoner? 

Anonymkode: bb57f...f05

Skrevet

Hei! Så tungt det må være å ha det slik! Jeg syns du skal snakke med jordmor eller fastlege om dette, kan være greit å snakke med en fagperson når man kjenner såpass på det.

Vanskelig å si hva som er normalt, jeg haďde det ikke slik, hadde litt humørsvingninger men viss jeg ble lei meg var det pga noe som skjedde etc og det varte timer, ikke dager. 

Anonymkode: ec00e...226

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...