Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo!

er kvinne på 31

føler tiden flyr og muligheten å date en alpha mann blir bare fjernere og fjernere. har datet en del menn, men det er noe i meg som stanser meg med å innlede et forhold med dem. nå nylig var jeg på en date med en som er 36 år, følte at han var for gammel også har han langt mindre utdanning enn det jeg har. ikke synes jeg han var helt kjekk heller. selvom jeg vet at jeg i en alder hvor jeg må fokusere med på personlighet.

har nå øye på bestekompisen min som er 27, kjent han i mange år, men ble aldri noe romanrisk mellom oss vi tok det liksom aldri opp. han er utenlandsk med opphav fra en arabisk land tror jeg og passer ikke helt imaget mitt. 

vi har hatt hyppige seksuelle aktiviteter, men ble mindre av dem nå. han har kjæreste. lurer nå på hvordan jeg kan få han til å bli sammen med meg og eventuelt gjøre det slutt med hu utenlandske hurpa han er sammen med, hvordan går jeg frem uten å være i en desperat posisjon. 

setter pris på svar!

Anonymkode: 4d126...5fb

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

nå nylig var jeg på en date med en som er 36 år, følte at han var for gammel også har han langt mindre utdanning enn det jeg har.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

gjøre det slutt med hu utenlandske hurpa han er sammen med, hvordan går jeg frem uten å være i en desperat posisjon. 

Du har fullført videregående? Blir litt skeptisk her. 

Skrevet

Lur han i seng, stikk hull på kondomet, da kan du legge beslag på han de neste 18 åra.

I tillegg så må han betale barnebidrag, det kommer godt med når pepsi'n og 20-pack marlboro skal inn. Men styr unna crocs.

Skulle han finne på og forlate deg, er det bare og være mest mulig bitchy (ha gjerne en mest mulig toxic personlighet)

Lykke til 😀

Trollespøsmål fortjener trollesvar

Anonymkode: 10225...ef6

• Liker 1
Skrevet

Trolleritrollera, på tide å sku på korken.

Anonymkode: 2f4aa...32d

Skrevet

:fnise:

Anonymkode: 9c660...dbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...