Tt12 Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Kontor stolen min har gitt merker på golvet vil dette regnes som noe jeg er ansvarlig for eller kommer det under normal bruk når jeg flytter ut ? Jeg er leietager. Har ikke brukt stolen på noen unormal måte og har teppe under stolen.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Det kommer an på hvor dype merker, men jeg ville sagt at det kommer inn under skader. Det er ikke for ingen ting at man bruker sånne blanke underlag under kontorstoler for å skåne gulvene. Anonymkode: 0375c...6df
Tt12 Skrevet 26. august 2022 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2022 Hva ville du definert som dype? Har aldri sett slike underlag i hverken private hjem eller på noen av jobben jeg har hatt. Har heller ikke hatt et slikt problem i noen av de andre leiligheten jeg har bodd i.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 5 hours ago, Tt12 said: Kontor stolen min har gitt merker på golvet vil dette regnes som noe jeg er ansvarlig for eller kommer det under normal bruk når jeg flytter ut ? Jeg er leietager. Har ikke brukt stolen på noen unormal måte og har teppe under stolen. Dette vil nok gå under det du selv er ansvarlig for Anonymkode: f8577...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå