Gå til innhold

Noen tvilling som er kjæreste med vannmann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har forholdet deres vært med en vannmann? (Jeg er tvilling) men ser mye likhetstrekk stemmer, da lurer jeg på hvordan det var for dere for å se om dere har samme erfaring.

eller evt tvilling (dame) og fiskene (mann)

Anonymkode: 9473b...42e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂😭

Anonymkode: 71042...9ea

• Liker 4
Skrevet

Haha jeg er vannmann og eksen min er tvilling! 

Trudde ikke på sånne ting helt til jeg snakka med en annen vannmann som var med en tvilling.

Vet du hvorfor det er tvilling? Fordi dere er løgnaktige manipulerende mennesker med 2 ansikter 😂

Anonymkode: c19f4...76d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Trudde ikke på sånne ting helt til jeg snakka med en annen vannmann som var med en tvilling.

Vet du hvorfor det er tvilling? Fordi dere er løgnaktige manipulerende mennesker med 2 ansikter 😂

Oop! 🫢

Anonymkode: 9a720...80d

Skrevet

😂Hvordan er vannmenn?

Anonymkode: a6733...357

• Liker 1
Skrevet

Tvillingen min er sammen med en som elsker å svømme. De har det fint sammen

Anonymkode: 2592d...d9f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha ja jeg merker det selv, jeg var en ikke løgnende menneske før, men jeg har blitt det etter provosering, men jeg lyver og manipulerer ikke spesielle ting. Kan heller være at jeg snakker meg fint ut av ting på en måte.

Skrevet

Ja, Det fungerer veldig bra 😊

Anonymkode: 9b646...1fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha ja jeg merker det selv, jeg var en ikke løgnende menneske før, men jeg har blitt det etter provosering, men jeg lyver og manipulerer ikke spesielle ting. Kan heller være at jeg snakker meg fint ut av ting på en måte.

Du har nettopp beskrevet 99,99% av alle mennesker.

Anonymkode: 65d82...c5c

Skrevet

Foreldrene mine er tvilling og vannmann. Lykkelig gift i 40 år. 

Anonymkode: ce69f...d6a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Foreldrene mine er tvilling og vannmann. Lykkelig gift i 40 år. 

Anonymkode: ce69f...d6a

Er de gode på kommunikasjon? Tror at veien til et godt ekteskap er basert på åpenhet og kunne snakke sammen. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan har forholdet deres vært med en vannmann? (Jeg er tvilling) men ser mye likhetstrekk stemmer, da lurer jeg på hvordan det var for dere for å se om dere har samme erfaring.

eller evt tvilling (dame) og fiskene (mann)

Slutt å drite deg ut. Les litt om astrologi, så skjønner det at det er bullshit tvers gjennom. Innlegget ditt er også et godt eksempel på at overtro kan være skadelig, her vurderer du et forhold basert på helt idiotiske parametere.

Endret av K.B.
  • Liker 5
Skrevet
K.B. skrev (14 timer siden):

Slutt å drite deg ut. Les litt om astrologi, så skjønner det at det er bullshit tvers gjennom. Innlegget ditt er også et godt eksempel på at overtro kan være skadelig, her vurderer du et forhold basert på helt idiotiske parametere.

?

Skrevet

Jeg er vannmann og kjæresten er tvilling. Vi har perfekt kjemi på alle områder. Men han juger iblant ja 😌😌 

Anonymkode: a02d6...49a

• Nyttig 1
Skrevet

Vannmann + Tvilling er en fin match, men du må se på hele kartet for å se slike ting 🙂 Siden du ikke skriver hvilke planet/punkt det er snakk om vil jeg tro du snakker om soltegn, og da blir det veldig generelt. For å finne gode romantiske kombinasjoner må du se på ditt samt den potensielle partnerens måne, venus og mars spesielt, men hele kartet er selvfølgelig like relevant. Se nøye på måne nodene også, har du south node konjuktioner med feminine personlige planeter (måne/venus) er det greit å vite, da romansen fort kan dabbe av 😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...