AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Del Skrevet 26. august 2022 Har noen her prøvd melkesyretablettene fra papaya? Finner ingen reviews online annet enn papaya sine egne.. Papaya Melkesyrebakterier er en daglig probiotika for en frisk og balansert vaginal bakterieflora. Bidrar til normal PH-balanse i skjeden Forebygger symptomer på soppinfeksjon, bakteriell vaginose og urinveisinfeksjon Potente og veldokumenterte bakteriestammer Tilsatt vitamin-D og Sink for å booste immunforsvar Motvirker dårlig lukt "Delayed release"-kapsel Anonymkode: 1c0e9...ee0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Del Skrevet 26. august 2022 Det er reklame. Anonymkode: 90d1f...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er reklame. Anonymkode: 90d1f...b49 Sorry da, tenkte bare skrive hva det er. Så kopierte fra siden deres. Var ikke ment som reklame, jeg lurer faktisk på om det virker. Vil ikke betale 500kr i mnd for bullshit heller Anonymkode: 1c0e9...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Del Skrevet 26. august 2022 Hvis posten min ser ut som reklame kan admin slette den Anonymkode: 1c0e9...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Del Skrevet 26. august 2022 Kjøp heller multigyn actigel hvis du skal ha melkesyre til vagina. Koster ikke 500 kr/mnd. Anonymkode: 2d037...59f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 8. januar 2023 #6 Del Skrevet 8. januar 2023 Er det noen som har prøvd de tablettene nå? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #7 Del Skrevet 2. november 2023 Gått på disse i 6 måneder nå! Slet med hyppig UVI og BV. Ikke hatt plager etter 2. uken med disse tablettene! Forsøkt alt fra apoteket tidligere - både resept belagt og ikke. Anbefaler de på det varmeste 🙏🏼 Anonymkode: 68228...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #8 Del Skrevet 10. februar 2024 Dytter denne opp, for dette høres ut som noe jeg trenger. Men liker ikke at man må abonnere… Anonymkode: 12fad...ff0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #9 Del Skrevet 21. februar 2024 Flere som har prøvd? Anonymkode: fdc50...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #10 Del Skrevet 23. april 2024 Noen andre som har prøvd? Anonymkode: fdc50...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #11 Del Skrevet 26. mai 2024 Lurer på det samme som TS. Noen som har erfaring med dem? Får opp masse reklame, har plager, men ønsker ikke abonnere på «tomme» piller. Anonymkode: cff1a...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #12 Del Skrevet 31. mars Anbefales på det sterkeste, etter flere år med utallige legetimer og gynekologiske undersøkelser og et drøss av forskjellige legemidler, både med og uten resept prøvde jeg Papaya som en siste utvei. Har fått underlivet og sexlivet tilbake. Legen mente jeg hadde BV, slet med illeluktende rosa utflod og smerter i korsrygg, og ved ubeskyttet sex fikk partner svie på penis etterpå. Har brukt Papaya nå i ca 2 år og har vært symptomfri hele tiden. Anonymkode: 9c5d7...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå