Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Hva går det bladet ut på? Vet Aylar har hatt cover der, så LITT vet jeg jo, men litt mer?
Gjest lurven Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 står nesten bare bullshit og tull der, men det er artig lesning
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #4 Skrevet 24. november 2005 Ikke i nærheten av Vi Menn engang - men et morsomt blad for litt barnslige guttemenn.... Tjueåringen min synes det er kjempemorsomt - han synes også for det meste at jenter generelt er "blonde". Jeg tror kanskje at disse to går hånd-i-hånd.
Gjest Manic Skrevet 24. november 2005 #5 Skrevet 24. november 2005 Er det noe ala Vi Menn? ← Det er jo samme sjanger, men FHM er rettet mot yngre menn, skal være litt mere "guttete". Det er rimelig innholdsløst såsom dameblader
Brunhilde Skrevet 24. november 2005 #6 Skrevet 24. november 2005 15-åringen her i huset foretrekker Vi Menn - må si jeg har stor forståelse for det!
Gjest lurven Skrevet 24. november 2005 #7 Skrevet 24. november 2005 vimenn er vel for menn over 40 egentlig, litt kjedelig, FHM er ganske barnslig men morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå