AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Jeg har matchet med en mann på Tinder. Jeg har laget profil flere ganger i løpet av de siste årene av nysgjerrighet (og slettet igjen etter noen dager), og jeg har sett han der hver gang. Men jeg har jo vært der selv på og av i flere år. Uansett, han har sin Instagram på Tinder, og jeg la han til. Ser så at han såklart har veldig mange kvinnelige følgere, og selv følger mange kvinner😅 også mange ganske unge kvinner sammenlignet med at han er nærmere 40 (flere jenter i starten av 20-årene). Jeg selv er i midten av 30-årene. Var tilfeldigvis inne på instagrammen til en kvinnelige influencer, og han hadde liket et bikinibilde av henne blant annet. Den aktuelle influenceren er veldig pen altså, men likevel synes jeg det er litt rart å like et bikinibilde av en person du ikke kjenner. Men kan jo hende de kjenner hverandre for alt jeg vet. Alt i alt får jeg inntrykk av at dette er litt spesielt? Han er en kjekk mann synes jeg, sunne interesser, bra jobb, fint forhold til venner og familien sin (etter bildene å dømme). Så hal virker oppegående og grei. Men dette inntrykket krasjet jo helt da jeg la merke til alle de ungene kvinnene (og kvinnene generelt), samt likingen hos influencere. Noen tanker? Anonymkode: 09609...911 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Skjønner hva du mener. Jeg er kvinne på hans alder. Har ikke sansen for den slags du beskriver. Voksne menn som sitter å gir "likes" på halv nakne unge influencere som de ikke kjenner. Nei. Anonymkode: ba30d...2c4 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 Jeg er gammeldags nok til å synes det er utrolig turn off med godt voksne mennesker som følger div. «influensere» og andre de ikke kjenner som bare legger ut lettkledte bilder (gjelder begge kjønn). Jeg følger en og annen komiker som legger ut morsomme snutter ol., men ingen kun for pene kropper og ansikter. Jeg klarer generelt ikke å ta alle disse nye «kjendisene» seriøst, være seg youtubere, rosabloggere eller realitydeltakere. Jeg vet at de er like mye kjendis for mine barn som filmstjerner og musiker er for meg, men de må ha noen skills utover å legge ut fine bilder av seg selv i det minste. Anonymkode: 2707f...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 Det er turn off ja, skjønner godt at du reagerer på det. Anonymkode: f6b39...cba 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har matchet med en mann på Tinder. Jeg har laget profil flere ganger i løpet av de siste årene av nysgjerrighet (og slettet igjen etter noen dager), og jeg har sett han der hver gang. Men jeg har jo vært der selv på og av i flere år. Uansett, han har sin Instagram på Tinder, og jeg la han til. Ser så at han såklart har veldig mange kvinnelige følgere, og selv følger mange kvinner😅 også mange ganske unge kvinner sammenlignet med at han er nærmere 40 (flere jenter i starten av 20-årene). Jeg selv er i midten av 30-årene. Var tilfeldigvis inne på instagrammen til en kvinnelige influencer, og han hadde liket et bikinibilde av henne blant annet. Den aktuelle influenceren er veldig pen altså, men likevel synes jeg det er litt rart å like et bikinibilde av en person du ikke kjenner. Men kan jo hende de kjenner hverandre for alt jeg vet. Alt i alt får jeg inntrykk av at dette er litt spesielt? Han er en kjekk mann synes jeg, sunne interesser, bra jobb, fint forhold til venner og familien sin (etter bildene å dømme). Så hal virker oppegående og grei. Men dette inntrykket krasjet jo helt da jeg la merke til alle de ungene kvinnene (og kvinnene generelt), samt likingen hos influencere. Noen tanker? Anonymkode: 09609...911 Hvis du tror han er en seriøs voksen kar som ønsker et monogamt forhold til en dame på 35 år, så ja. Høres ut som en fuckboy med store bokstaver. Anonymkode: 40f3d...56a 1
Cornix Skrevet 27. august 2022 #7 Skrevet 27. august 2022 En jeg datet på samme alder fulgte og "liket" instababes (typisk brasiliansk buttlift og oppblåste lepper). Fikk et godt førsteinntrykk. Han virket intressant, intelligent og omsorgsfull. Han har mange gode kvaliteter og er en tilsynelatende fin fyr. Ganske kjekk, men ser litt eldre ut enn andre i samme aldersgruppe. Merket meg etter hvert at han var nokså overfladisk. Han sa engang at han burde skaffe seg en trofékone. Trodde han tøyset, så tenkte ikke mer over det. Men jeg forsto at han var ganske enkel da han ble overrasket over at jeg ønsker å treffe noen som er opptatt av mitt indre, istedenfor kun mitt utseende. Han fremsto dessuten som litt sexistisk - og jeg fikk et inntrykk av at det viktigste for ham i et forhold; er at kvinnen ser særdeles bra ut og er en god vertinne/selskapsdame/underholdning. Som om kvinnen er et objekt. Noe som skal vises frem og gi status. Matchet på mye, men den tankegangen ble kræsj for min del - da jeg mener vennskap og felles forståelse er noe av det viktigste i et godt forhold. Man må selvfølgelig være fysisk tiltrukket og "stolt" av kjæresten - men det er selve samholdet som betyr noe for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #8 Skrevet 27. august 2022 Du skriver ingenting om dere har hatt dialog og hvordan tonen har vært. Tenker det er flere ting enn hvem han følger på Instagram som spiller inn her. Men med det sagt - jeg lever etter "er du i tvil så er du ikke i tvil"-regelen. Bruk magefølelsen, det er som regel hold i den i slike sammenhenger. Anonymkode: 8489b...8eb 1
norw Skrevet 27. august 2022 #9 Skrevet 27. august 2022 Rart at mange ikke tenker over hvordan kommentarer og likes i sosiale medier slår ut, enten det er sikling på lettkledde influensere eller aggressive kommentarer under nyhetsartikler, særlig når man er 30+. 2
MaestroR Skrevet 27. august 2022 #10 Skrevet 27. august 2022 Jeg har aldri vært på tinder, vil heller treffe ei dame på byen som smiler småsjenert til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå