AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Del Skrevet 26. august 2022 Hei Tenker å kjøpe denne induksjonstoppen. Han sier jeg kan få den for 1250kr. Hva syns dere? Jeg må kjøre 1 time for å hente den. Er det noe annet jeg bør spørre selgeren enn det som er beskrevet? https://www.finn.no/266643246 Anonymkode: b0374...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 26. august 2022 #2 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg ville ikke kjøpt den der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Del Skrevet 26. august 2022 trøndermann38 skrev (Akkurat nå): Jeg ville ikke kjøpt den der Kan du fortelle hva grunnen er? Anonymkode: b0374...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Del Skrevet 26. august 2022 Flere? Anonymkode: b0374...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Del Skrevet 26. august 2022 Siden selgeren er så lat at han ikke gidder å legge ut bildet av selve toppen så hadde jeg ikke kjøpt av prinsipp, kjøre en time er derimot helt uproblematisk. Anonymkode: 5ce45...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siden selgeren er så lat at han ikke gidder å legge ut bildet av selve toppen så hadde jeg ikke kjøpt av prinsipp, kjøre en time er derimot helt uproblematisk. Anonymkode: 5ce45...cb2 Ts kan jo be om bilde på melding om hun vil ha det… Ser ikke problemet. Jeg finner ikke artikkelnummeret til platetoppen noen plass i annonsen, så det kan du jo spørre om. Da kan du søke opp nypris og eventuelle tilbakemeldinger av andre. Anonymkode: 5b20c...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 26. august 2022 #7 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du fortelle hva grunnen er? Anonymkode: b0374...a64 Ingen bilder, ikke noe modell navn, virker useriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #8 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Siden selgeren er så lat at han ikke gidder å legge ut bildet av selve toppen så hadde jeg ikke kjøpt av prinsipp, kjøre en time er derimot helt uproblematisk. Anonymkode: 5ce45...cb2 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ts kan jo be om bilde på melding om hun vil ha det… Ser ikke problemet. Jeg finner ikke artikkelnummeret til platetoppen noen plass i annonsen, så det kan du jo spørre om. Da kan du søke opp nypris og eventuelle tilbakemeldinger av andre. Anonymkode: 5b20c...d04 trøndermann38 skrev (53 minutter siden): Ingen bilder, ikke noe modell navn, virker useriøst Har fått bilder. Kan be om artikkel nr Anonymkode: b0374...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 26. august 2022 #9 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har fått bilder. Kan be om artikkel nr Anonymkode: b0374...a64 Du må ha elektriker ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #10 Del Skrevet 26. august 2022 trøndermann38 skrev (56 minutter siden): Du må ha elektriker ser jeg. Ok. Hvorfor det? Anonymkode: b0374...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #11 Del Skrevet 26. august 2022 Du trenger artikkelnr, kjøpsdato, eventuelle feil og mangler, bevis på at den funker. Som flere over sier - ikke kjøp fra folk som ikke legger ut bilder av tingen i annonsen. Det tyder enten på at personen er lat, og det øker sjansen for at gjenstanden ikke er ordentlig sjekket og dermed har feil, eller at vedkommende er dum, og det øker også sjansen for at tingen ikke funker, fordi hen ikke forstår verdien av å selge produkter som virker. Anonymkode: 19cad...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #12 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du trenger artikkelnr, kjøpsdato, eventuelle feil og mangler, bevis på at den funker. Som flere over sier - ikke kjøp fra folk som ikke legger ut bilder av tingen i annonsen. Det tyder enten på at personen er lat, og det øker sjansen for at gjenstanden ikke er ordentlig sjekket og dermed har feil, eller at vedkommende er dum, og det øker også sjansen for at tingen ikke funker, fordi hen ikke forstår verdien av å selge produkter som virker. Anonymkode: 19cad...dd8 Okey 😪 da kjøper jeg ikke den. Kan du/dere anbefale meg en induksjonstopp fra finn? Bor i ullensaker kommune. Takker på forhånd💖 Anonymkode: b0374...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå