Gå til innhold

Gummistøvler og smerter i føttene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får man så vannvittig vondt i føttene av å gå med gummistøvler? Det strammer rundt til hele foten, og eneste som egentlig hjelper er å ta dem av!

Anonymkode: 343f1...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammeldagse gummistøvler er elendig fottøy som sitter dårlig på foten. Da blir man ubevisst gående og stramme alle mulige små muskler for å holde støvelen på plass og ender opp med smerter/krampe i disse musklene. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Leo said:

Gammeldagse gummistøvler er elendig fottøy som sitter dårlig på foten. Da blir man ubevisst gående og stramme alle mulige små muskler for å holde støvelen på plass og ender opp med smerter/krampe i disse musklene. 

Vet ikke helt hva du mener med gammeldagse, men i hvertfall så sprang jeg masse rundt i "pælær" da jeg var liten,og kan ikke huske jeg slet med smerter da. Men nå! Uff! Prøvd både høye og lave og med og uten hel 😛 Gjør bare vondt.

Anonymkode: 343f1...53c

Skrevet

Jeg klarer ikke engang å sykle i gummistøvler. Det gjør så vanvittig vondt.

Rundt 1990 hadde jeg et par Viking-støvler som det faktisk var mulig å gå i, men nå har jeg nesten gitt opp.

Anonymkode: e446f...cf6

Skrevet

Prøv Muck Boots, de er det mer såle på. Eller få tak i innleggsåler med litt form på  i vanlige støvler. 

Anonymkode: 55526...97b

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg har Kastel Røros som er vanntette og de er gode å gå med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...