AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Hvorfor får man så vannvittig vondt i føttene av å gå med gummistøvler? Det strammer rundt til hele foten, og eneste som egentlig hjelper er å ta dem av! Anonymkode: 343f1...53c
Leo Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Gammeldagse gummistøvler er elendig fottøy som sitter dårlig på foten. Da blir man ubevisst gående og stramme alle mulige små muskler for å holde støvelen på plass og ender opp med smerter/krampe i disse musklene. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 18 minutter siden, Leo said: Gammeldagse gummistøvler er elendig fottøy som sitter dårlig på foten. Da blir man ubevisst gående og stramme alle mulige små muskler for å holde støvelen på plass og ender opp med smerter/krampe i disse musklene. Vet ikke helt hva du mener med gammeldagse, men i hvertfall så sprang jeg masse rundt i "pælær" da jeg var liten,og kan ikke huske jeg slet med smerter da. Men nå! Uff! Prøvd både høye og lave og med og uten hel 😛 Gjør bare vondt. Anonymkode: 343f1...53c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 Jeg klarer ikke engang å sykle i gummistøvler. Det gjør så vanvittig vondt. Rundt 1990 hadde jeg et par Viking-støvler som det faktisk var mulig å gå i, men nå har jeg nesten gitt opp. Anonymkode: e446f...cf6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 Prøv Muck Boots, de er det mer såle på. Eller få tak i innleggsåler med litt form på i vanlige støvler. Anonymkode: 55526...97b
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 26. august 2022 #6 Skrevet 26. august 2022 Jeg har Kastel Røros som er vanntette og de er gode å gå med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå