Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med angst på jobben. Jeg har alltid slitt med angst på nye jobber og det tar en god stund før jeg blir komfortabel. 

Angsten tar mye energi og jeg sier mye dumt bare på grunn av angsten. Angsten gjør at jeg ikke klarer enkle regnestykker, klarer ikke å lese et ark og få med meg det som står eller hva folk sier. 

Jeg prøver mitt beste, og trodde jeg skulle håndtere dette bedre, men har fryktelig klump i halsen daglig. 

Er det andre som sliter med angst på jobb? Noe tips til hva jeg burde gjøre? Det er ganske tungt å ha slik angst daglig. Jeg vil egentlig ikke gi opp og bli naver, men det er veldig slitsomt å ha angst hver dag i mange timer. 

Vil jeg noen gang komme over dette?

Anonymkode: 5b67a...58d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags angst?

Anonymkode: 47ce0...5cb

Skrevet

Ja, du vil kunne komme over det. Men kun ved å stå i det å forsøke å lære deg at du klarer å mestre angsten. Men det er vanskelig, det er ingen rask løsning.

Anonymkode: 55d87...9ac

Skrevet

Hva har du angst for?

Anonymkode: 73a88...1da

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva har du angst for?

Anonymkode: 73a88...1da

Jeg har angst for å være ansett som rar og annerledes. For å bli ansett som uintelligent og barnslig. For å ikke være god nok, smart nok... 

• Hjerte 2
Skrevet

Kommer an på hvilken jobb man har. Jeg er periodevis plaget med angst, men fikser det med hjemmekontor de dagene det står på som verst. Skjønner at ikke alle yrker har den muligheten.

Anonymkode: 48fca...9af

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har angst for å være ansett som rar og annerledes. For å bli ansett som uintelligent og barnslig. For å ikke være god nok, smart nok... 

Welcome to my world. 

Fremstår sikkert som en idiot. 

Kommer aldri til å bli normal. 

Men.. Jeg forsøker jo. 

Lykkes til tider. Andre ganger.. Not so much. 

Anonymkode: ee541...f17

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke erfaring med at det går over. Bytt til en bransje der du føler deg som en av gjengen. Det er vanskelig å jobbe et sted der man til stadighet sammenligner seg med andre «mer vellykkede». 

Anonymkode: 5f43c...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...