Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt med Halloween, da har men en god grunn for å ha en tema-fest. Både på jobb og privat :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 18.23):

31.oktober er mandag, så jeg tipper fredagen før 31? 

Anonymkode: 98074...70a

17.mai var på en tirsdag iår, flyttet du den også til fredagen før? Litt kjedelig å feire alene men.....

Anonymkode: bac8f...32a

• Liker 3
Skrevet

Jeg og typen har ikke barn(enda💗) så vi pleier å se skrekkfilmer og spise godis👻🍬🍫🍭 

Utenfor inngangspartiet pleier vi å pynte med en skummel lykt, sette frem en gresskar kurv som vi fyller med godis, henge opp et skummelt skilt og pynte med «spindelvev» på plattingen og opp etter veggen rundt døra hvor vi fester fast «edderkopper»😄 

Anonymkode: 48e4d...c2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 18.23):

31.oktober er mandag, så jeg tipper fredagen før 31? 

Anonymkode: 98074...70a

Halloween er KUN på 31 oktober uansett hvilken dag i uken datoen faller på.

• Liker 2
Skrevet

Her slukker vi utelyset den 31 oktober,og håper folk godtar det. Vi misliker halloween, en dag en ser hvem som er godtatt,og hvem som settes utenfor.

Og jeg gir ingenting overhodet til barn som ringer på andre dager enn den 31 oktober. KUN da er det halloween. Så jeg håper foreldre lærer barna dette.

Anonymkode: 1b8cd...ec2

Skrevet
Lise1990 skrev (2 timer siden):

Morsomt med Halloween, da har men en god grunn for å ha en tema-fest. Både på jobb og privat 😄

Temafest på en mandag med jobb tidlig neste dag ?

Skrevet

Planen er her å kle seg ut og gå knask eller knep hos datter og svigersønn. Vi er ikke i den typiske halloweengenerasjonen, men det er datteren min og jeg tror hun kommer til å synes at det er gøy om vi plutselig står utkledd på trappa. Vanlige tradisjonen her, foruten litt godteri og tent utelys er å skjære ut et gresskar og ha lys inni, samt lage min tradisjonelle halloweendessert, som er pannacotta med rød gelesaus. Laget i en hjerneformet form. 

Skrevet

Jeg utnytter tilbud på godteri å kjøper en del til meg selv og slukker lyset 😆

Før det blir for mørkt/sent tar jeg meg en runde i nabolaget for å se hva de ulike har stelt i stand. Jeg synes det er artig å se. Noen her rundt meg tar den helt ut. Tom gravstøtter i oppkjørselen og film på lerret for hele nabolaget. Jeg har ikke så behov for akkurat det, men før for mange barn har begynt å gå rundt er det som sagt litt artig å ta en runde å se på alt. 

Skrevet

Ut å raide godteri med ungene vel 🙂 

Anonymkode: ccd95...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...