AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Kun for interesserte - ingen diskusjon rundt for/mot eller «skal ikke feire». Så: Hva er deres planer for Halloween? Det kan være mat, bakst, knask eller knep, kostyme, pynt osv. Jeg kjøpte litt ræl på Nille og Wish ifjor som gjentas som pynt i år. Edderkopper, duk som liksom er spindelvev osv. Anonymkode: 98074...70a 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Når er halloween i år? Anonymkode: 9f232...f0a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Når er halloween i år? Anonymkode: 9f232...f0a 31.oktober er mandag, så jeg tipper fredagen før 31? Anonymkode: 98074...70a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 31.oktober er mandag, så jeg tipper fredagen før 31? Anonymkode: 98074...70a Hæ? Er det ikke alltid den 31.? Det er vel bare på den datoen det er innafor å gå knask eller knep? Anonymkode: eb488...231 14
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hæ? Er det ikke alltid den 31.? Det er vel bare på den datoen det er innafor å gå knask eller knep? Anonymkode: eb488...231 Aner ikke 😂🤷♀️ Sikkert. Men, HVA SKAL FOLK GJØRE? 🎃🎃🎃 Jeg vurderer noe baking i år av skumle muffins eller noe. Anonymkode: 98074...70a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Skrevet 26. august 2022 Vi har bare pleid å kjøpe godis og sett skumle filmer. Nå har vi en 3-åring så da tenker vi å se en barneserie eller film med Halloween tema 😅 Anonymkode: 42b96...795 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #7 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Aner ikke 😂🤷♀️ Sikkert. Men, HVA SKAL FOLK GJØRE? 🎃🎃🎃 Jeg vurderer noe baking i år av skumle muffins eller noe. Anonymkode: 98074...70a ikke en forbanna dritt. hele opplegget er bare tull og tøys. Anonymkode: cf6f2...e37 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #8 Skrevet 27. august 2022 Vi skjærer ut gresskar en dag eller to i forveien, og lager litt pynt med ungene. Pynter ute og inne. Ute er det flagrende spøkelser i alléen, skjellet og hodeskaller ved inngangen og gresskarlykter på trappa. Inne er det spøkelse i trappa, gresskarlykter i keramikk o.l. Ser "skumle" filmer i helga, som oppkjøring. På selve dagen, 31.10., har vi godteskål til besøkende, og kler ungene skummelt og tar en avtalt runde hos familie og venner. Anonymkode: 97c8b...43a 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #9 Skrevet 27. august 2022 Eeelsker Halloween!!! Har som mål å lage en spennende plass som barna kan komme og gå knask eller knep til 🥰 I fjor pyntet jeg masse utenfor med lykter, hengende gjenferd, spindelvev, rødt stemningslys, warning-skilt, svære edderkopper osv. Så dette jeg ut en høyttaler og spilte av"scary Halloween sounds" eller noe sånt fra Spotify. I år har jeg kjøpt røykmaskin og lyn-prosjektor i tillegg, så gleder meg veldig 😍😍😍 Også sminker jeg meg/kler meg ut skummelt og deler ut godteri. Ungene mine derimot er somregel på opplegg på skolen 🤪 Anonymkode: 6c977...b53 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #10 Skrevet 27. august 2022 Nå er datteren min så gammel, at jeg sikkert bare kommer til å kjøpe inn noe godis og se på skummel film. Tidligere har datteren min fått ha halloweenfester hjemme, men det er nok ikke aktuelt lengre🥲 Men egentlig litt godt å ha kvelden (og tven!!) for meg selv, så jeg kan se en skummel film istedenfor. Også pynter jeg litt selvsagt. Jeg har kjøpt en del pynt opp igjennom årene, så jeg har en del. Men pynter nok bare litt på stua i år, siden det ikke blir noe fest. Ser du handler på Wish og Nille, men jeg kan anbefale det å ta en titt på partyking.no også😃 Der har jeg handlet en del tidligere år iallfall.. Også skal jeg se den nye hocus pocus filmen som kommer. Selv om den ikke er skummel i så måte, har den masse Halloween-preg over seg😃 Anonymkode: 1728e...622 1
skreppamedleppa Skrevet 27. august 2022 #11 Skrevet 27. august 2022 Jeg elsker halloween, men det gjøres ikke noe stort ut av det sånn sett. I år blir det 2-3 nære venner på besøk den helgen, det blir "skrekkfilm" og skrekkfilm, det er en stund siden jeg kjøpte meg film projektor til slike stunder, det blir popcorn, og gresskar og litt pynt i huset i form av spindelvev etc, jeg bretter ut sovesofaen i stuen og gjør det hele til en veldig uformell og kanskje noe barnslig 'slumber party' men so be, det er iallefall en koselig 'tradisjon' oss vennene imellom. Jeg markerer også dia de los muertos, de dødes dag den 2 november eller første helgen i nov hvor jeg deltar på gudstjeneste og et arrangement i byen, med lanterner og nydelig stemning, det er ganske fint igrunn. Jeg har alltid syntes den mexikanske skikken og kulturen og slik de gjør det er helt fantastisk, og selv om det er en langt mer dempet stemning her i Norge (selvsagt vi er jo kjent for å være litt trauste i vår feiring av noe som helst🤪) er det godt å minnes de døde på en slik måte. 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #12 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Aner ikke 😂🤷♀️ Sikkert. Men, HVA SKAL FOLK GJØRE? 🎃🎃🎃 Jeg vurderer noe baking i år av skumle muffins eller noe. Anonymkode: 98074...70a Jeg pleier å pynte litt i og utenfor huset. I fjor kjøpte jeg og skar ut gresskar for første gang, det var gøy! Blir sikkert det i år også. Har også noen gresskarlykter i porselen og noen glass, noen papirlykter og litt småpynt. Eldstegutten er 12 i år, og han sier han ikke skal gå knask eller knep, men se en skummel film med kompisene. Minste er 8 og han har aldri gått knask eller knep, bare hos besteforeldrene da. Vi bor landlig, og det er svært få som ringer på her. Kanskje en eller to puljer i løpet av kvelden. Anonymkode: eb488...231
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #13 Skrevet 3. september 2022 Jeg skal skjære ut gresskar med treåringen, og lage litt passe skummel mat (pølsefingre, edderkoppmuffins og slikt). Anonymkode: 712cf...230
AprilLudgate Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 skreppamedleppa skrev (På 27.8.2022 den 11.58): Jeg elsker halloween, men det gjøres ikke noe stort ut av det sånn sett. I år blir det 2-3 nære venner på besøk den helgen, det blir "skrekkfilm" og skrekkfilm, det er en stund siden jeg kjøpte meg film projektor til slike stunder, det blir popcorn, og gresskar og litt pynt i huset i form av spindelvev etc, jeg bretter ut sovesofaen i stuen og gjør det hele til en veldig uformell og kanskje noe barnslig 'slumber party' men so be, det er iallefall en koselig 'tradisjon' oss vennene imellom. Jeg markerer også dia de los muertos, de dødes dag den 2 november eller første helgen i nov hvor jeg deltar på gudstjeneste og et arrangement i byen, med lanterner og nydelig stemning, det er ganske fint igrunn. Jeg har alltid syntes den mexikanske skikken og kulturen og slik de gjør det er helt fantastisk, og selv om det er en langt mer dempet stemning her i Norge (selvsagt vi er jo kjent for å være litt trauste i vår feiring av noe som helst🤪) er det godt å minnes de døde på en slik måte. «Skal ikke gjøre noe stort ut av det, just have a haunted house» 😎 Ah, jeg har egentlig lyst til å ta fullstendig av - og har VELDIG lyst til å være hun mora i Addams family!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 Skal pynte ute og inne og kjøpe masse snop til å gi ut Anonymkode: 8422f...a3b
anon01 Skrevet 21. september 2022 #16 Skrevet 21. september 2022 Pynter ikke noe nevneverdig, men stiller inn smarthus-lysene i Halloween-mode (orange, mørkt, kanskje litt rød), har masse hodeskaller ute, og gresskar-dekorasjon. På selve halloween pleier jeg å ha skrekkfilm-marathon med meg selv, masse godis (som også gies bort om det skulle komme barn på døren). Lager meg noe godt å drikke, gjerne kakao med baileys og halloween-tema drinker. Pleier å ha det alene, men har ved ett par anledninger hatt kompiser eller lignende på besøk Avslutter alltid med filmen A nightmare before christmas 🖤
Kittykat Skrevet 22. september 2022 #17 Skrevet 22. september 2022 Halloween er den 31.10 og jeg kjøper nok inn en del snop sånn at jeg har i tilfelle noen kommer på døren. Jeg vil også pynte litt, tenker jeg. Mulig vi kjøper inn et gresskar også.
Kaneel Skrevet 24. september 2022 #18 Skrevet 24. september 2022 anon01 skrev (På 21.9.2022 den 8.21): Pynter ikke noe nevneverdig, men stiller inn smarthus-lysene i Halloween-mode (orange, mørkt, kanskje litt rød), har masse hodeskaller ute, og gresskar-dekorasjon. På selve halloween pleier jeg å ha skrekkfilm-marathon med meg selv, masse godis (som også gies bort om det skulle komme barn på døren). Lager meg noe godt å drikke, gjerne kakao med baileys og halloween-tema drinker. Pleier å ha det alene, men har ved ett par anledninger hatt kompiser eller lignende på besøk Avslutter alltid med filmen A nightmare before christmas 🖤 Hvilket Smarthus har du finner ikke den funksjonen på sensio smart hus
Tanuki Skrevet 1. oktober 2022 #19 Skrevet 1. oktober 2022 skal kjøpe inn godis, pynt, og invitere venner av 8-åringen. Har diverse halloween crafts som barna kan lage, tror det blir en fin kveld.
Sommer2464 Skrevet 2. oktober 2022 #20 Skrevet 2. oktober 2022 Blir ikke så fryktelig mye å gjøre men skal Ihvertfall spise godteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå