Gjest Athena Catalina Skrevet 26. august 2022 #1 Del Skrevet 26. august 2022 Statsministeren mener mange klarer seg bra om dagen til tross for renteøkning og høyere priser . https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/store-vanlige-folk-har-ikke-fatt-det-verre/15048065/ Wow, snakk om å være blind. Tåkefyrsten fornekter seg ikke som vanlig. Men hva tenker dere om Støres uttalelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. august 2022 #2 Del Skrevet 26. august 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Statsministeren mener mange klarer seg bra om dagen til tross for renteøkning og høyere priser . https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/store-vanlige-folk-har-ikke-fatt-det-verre/15048065/ Wow, snakk om å være blind. Tåkefyrsten fornekter seg ikke som vanlig. Men hva tenker dere om Støres uttalelser? Støre er på bærtur og ødelegger for eget parti. Jeg skal ikke skrive hva jeg egentlig mener om, tåkefyrsten da jeg sikkert kommer til å bli utestengt 😅 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffekanne Skrevet 26. august 2022 #3 Del Skrevet 26. august 2022 Hallo, hvilken planet lever han på? 🤯 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 26. august 2022 #4 Del Skrevet 26. august 2022 I fjor fikk vi høre at "nå er det vanlige folks tur" og den ene pengesnusk-skandalen etter den andre fulgte i Aps og andres fotspor; nå er det "vanlige folk har ikke fått det verre" etter at politikere i Regjering og på Storting har bevilget seg røslige lønnsøkninger. Det virker tydelig hvem som egentlig er "vanlige folk" i Statsministerens bok, og det er ikke noen av oss her. 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 26. august 2022 #5 Del Skrevet 26. august 2022 Han passer ikke som statsminister. Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 26. august 2022 #6 Del Skrevet 26. august 2022 Lurer på om han faktisk ikke forstår det. Det er en skremmende tanke, men jeg tror vel egentlig at han bare holder oss for narr. Det er ikke noe nytt, dette er bare nytt lavmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 26. august 2022 #7 Del Skrevet 26. august 2022 At mange har det bra i Norge har han fortsatt rett i. Hva resten angår så river nok rådgiverne hans seg litt i håret når de hører ting som at det ikke er så viktig hva folket tenker når det ikke er valg. Og at han selv ikke tenker på at kun 20% av befolkningen har tillit. Og at han likevel mener folk er fornøyd med politikken hans. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 26. august 2022 #8 Del Skrevet 26. august 2022 Vi vet jo alle hvem som er vanlige folk i regjeringens øyne. Må ha iallfall 1mill i inntekt. Da er du " vanlige" folk. Forstå det den som kan 17 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 26. august 2022 #9 Del Skrevet 26. august 2022 "Vanlige folk" kanskje han bare omgås, men tydeligvis ikke alle andre vanlige folk. Får helt vondt av en familie som bor i nærheten her jeg bor. De har skrudd av omtrent alt av lys nå i det siste, og sitter der inne i mørket på kvelden. 😕 Og dette er på sommeren, hvordan blir det når det blir kaldt? Støre burde skamme seg! Han virker helt i utakt med folket han er statsminister for. 21 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trikker Skrevet 26. august 2022 #10 Del Skrevet 26. august 2022 Flertallet stemte for dette.Nye muligheter ved neste valg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tt12 Skrevet 26. august 2022 #11 Del Skrevet 26. august 2022 Merkelig uttalelse. Men synes også det er merkelig og gi Støre skylden for de høye energiprisen og inflasjonen. Dette er veldig avhengig av et internasjonalt marked som vi ikke har kontroll over. Litt som når Amerikanere skylder på Biden for høye olje priser. Rimelig tåpelig. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emlia Skrevet 26. august 2022 #12 Del Skrevet 26. august 2022 https://forskning.no/arbeidsliv-finans/na-tjener-gjennomsnittsnordmannen-over-50000-kroner-i-maneden/1979345 Må anta at de fleste av oss jobber. Vet at det finnes mennesker som ikke har denne lønnen, eller mulighet til å jobbe av ulike grunner, men hvis man ser på medianlønnen så sitter mange greit i det. Jeg ligger langt under den, og merker prisøkningene. Samtidig så tror jeg at Støre har rett i mye av det, mange klarer seg bra tross høyere priser. Folk svidde av millioner i sommer, dro på ferier. Handelen går vel heller ikke så dårlig. Jeg vet at for vår del, som har huslån, billån, men to sikre jobber, vil klare oss. Det betyr dog at vi må kutte ut enkelte vaner vi hadde da økonomien i samfunnet var helt annen. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinali Skrevet 26. august 2022 #13 Del Skrevet 26. august 2022 Tt12 skrev (7 minutter siden): Merkelig uttalelse. Men synes også det er merkelig og gi Støre skylden for de høye energiprisen og inflasjonen. Dette er veldig avhengig av et internasjonalt marked som vi ikke har kontroll over. Litt som når Amerikanere skylder på Biden for høye olje priser. Rimelig tåpelig. Jeg med mange skjønner at det har med verden og Europa. Samtidig så sliter vi vanlige folk med å forstå hvorfor strømmen ble så sabla dyr i Sør-Norge. Dette er fakta. Det er mer hvordan Støre møter folk og hva han sier. Hvordan han møter folk som lurer på hvordan de skal klare seg i vinter. Jeg vet at han takler økte strømregninger fint. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 26. august 2022 #14 Del Skrevet 26. august 2022 En god agent eller spion må kunne spille rollen, (falskspiller.) Hva med omskolering Støre? Hjelper sikkert med fortrengelse-egenskaper også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tt12 Skrevet 26. august 2022 #15 Del Skrevet 26. august 2022 Veldig viktig at vi har støtte ordninger slik at folk for dekket sine basisbehov, men at vi samtidig begrenser forbruk av for eksempel strøm, Med tanke på det mener jeg at vi burde ha et bunnfradrag på strøm. Altså staten burde dekke en stor del av strømregningen opp til et vist strømforbruk. Men over dette taket burde det ikke vøre strømstøtte. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 26. august 2022 #16 Del Skrevet 26. august 2022 Håper folk har lært nå at valg løfter aldri stemmer i virkeligheten og ingenting av det de skulle rette opp innen 100 dager har ikke skjedd. De har satt ned utvalg for å snike seg unna. Utvalg betyr ingenting blir gjort 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 26. august 2022 #17 Del Skrevet 26. august 2022 Er mange som sliter mer nå enn Støre aner. Er køer i hele landet på å få gratis mat, køene vokser stadig. Til jul vil flere tusener søke om hjelp til julemat og julegaver. Forskjellene mellom fattig og rik øker. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 26. august 2022 #18 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) Støre lever i en egen boble. Det i de tøffe tidene man ser hvem som er de gode lederne. Alle kan være leder når alt ordner seg selv. Endret 26. august 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 26. august 2022 #19 Del Skrevet 26. august 2022 Noen som husker Erna "men hadde de egentlig råd til det før" Solberg? Folk må jo gjerne leve i den villfarelsen om at alt ville vært mye bedre med Høyre i førersetet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 26. august 2022 #20 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) Optimo skrev (7 minutter siden): Noen som husker Erna "men hadde de egentlig råd til det før" Solberg? Folk må jo gjerne leve i den villfarelsen om at alt ville vært mye bedre med Høyre i førersetet. Poenget er ikke om ting hadde vært bedre om vi hadde hatt Erna, men at Støre ikke engang erkjenner virkeligheten. Det er forskjell på å si: "vanlige folk har ikke fått det verre" og å si: "Ja, de vanlige folk har fått det verre, men det ville de fått uansett hvem som satt i regjering". Endret 26. august 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå