Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

elsker han men hater han samtidig. han vi har kun hatt sex en gang siden vi ble sammen for et år siden. han får bare ikke ereksjon når vi prøver. sp jeg har blitt tvunget til å være utro, med en kompis og ut på byen. det har jeg gjort at jeg føler meg verdiløs og begynner å hate meg selv, men hva er alternativet? leve livet uten nærhet?

nå sider vennene hans at de har sett han med ståtiss i flere anledninger. vurderer virkelig å gjøre det slutt, men har samtidig sterke følelser for han. vi er begge 24

Anonymkode: 4ec42...35c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trollolo:)

Anonymkode: 058f3...f58

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Trollolo:)

Anonymkode: 058f3...f58

Og noe så veldig også.

Anonymkode: 51514...163

Skrevet

Nisser og troll. God helg folkens. 

Anonymkode: fae29...baa

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

elsker han men hater han samtidig. han vi har kun hatt sex en gang siden vi ble sammen for et år siden. han får bare ikke ereksjon når vi prøver. sp jeg har blitt tvunget til å være utro, med en kompis og ut på byen. det har jeg gjort at jeg føler meg verdiløs og begynner å hate meg selv, men hva er alternativet? leve livet uten nærhet?

nå sider vennene hans at de har sett han med ståtiss i flere anledninger. vurderer virkelig å gjøre det slutt, men har samtidig sterke følelser for han. vi er begge 24

Anonymkode: 4ec42...35c

Det beste er nok om dere inviterer vennene hans med på trekant eller firkant. Høres ut som en løsning som neppe kan gå galt!

Anonymkode: 03200...ee7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...