SlemUlv Skrevet 2. september 2022 #241 Skrevet 2. september 2022 Anonymus Notarius skrev (1 time siden): Jeg har da ikke skrevet at det er noe galt med deg. Jeg skrev bare at jeg får inntrykk av at dere som snakker positivt om polygami her har behov for å snakke ned monogami. Det er ganske mange ganger dere har påstått at nesten alle monogame forhold ender med utroskap, så man kan like godt bare ta et åpent forhold, så slipper man å bli skuffa (parafrasering). Litt sånn defaitisme? Ingen har vel påstått at monogame forhold er perfekte eller at utroskap aldri skjer, så det blir stråmenn fra din side. Jeg har ikke snakket ned monogami, jeg sa aldri du sa det ar noe falt med meg (det var min opplevelse med monogame forhold). Vi sier nok like mye at mange mono forhold ender i utroskap, som andre her sier at polyforhold er midlertidige og bare gyldig utroskap. Det snakkes, her i tråden, om mono, som at om man ikke er mono så er man psyk. Og mono er det ene rette. Og det er trist. Folk bør få lov å leve i de relajonstypene de vil. (dette fikk jeg et direkte nei på, tidligere i tråden (ikke av deg)) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå