Pludre Skrevet 21. oktober 2002 #1 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei Jeg har bursdag idag, men det ser ut til at alle har glemt meg :cry: :cry: Kan vi ikke ta en runde på chatten da ?? Jeg er der nå Bli med da folkens :D Hilsen Pludre, bursdagsbarnet _________________ Den som ler sist, tenker senest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. oktober 2002 #2 Del Skrevet 21. oktober 2002 Pludre; kjempebursdagsklem fra meg! Kos deg mye resten av kvelden. Grattis fra Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 21. oktober 2002 #3 Del Skrevet 21. oktober 2002 Åååå... er akkurat for sent.. men sier d likevel: Gratulerer med dagen! Hurra for deg som fyller ditt år ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står og se nå vi vil marsjere. Bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil du mere... Gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 22. oktober 2002 #4 Del Skrevet 22. oktober 2002 HVA! Har du bursdag og så sier du ingen ting til meg? Skuffet. Ja, Ja. Jeg tilgir deg likevel jeg. GRATULERER (så kan vi jo se om noen husker min når den kommer) Pludre - det er forresten lov å ta kontakt :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. oktober 2002 #5 Del Skrevet 22. oktober 2002 Takk for en trivelig chatt i går, Pludre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå