Gå til innhold

Hvor er grensen…?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og far til barna mine har ved noen anledninger nå blitt så sint at jeg og barna har blitt redde - altså vært hardhendt med ungene (dratt, holdt dem fast inntil veggen og skreket på dem med trusler) Jeg har fått mellom ham og barna er par ganger og vært litt sånn frossen et par ganger og i øyeblikket tenkt at hvis jeg sier eller gjør noe som irriterer ham akkurat i det øyeblikket så klikker han.

det er en stund siden han har gjort det og han sa unnskyld og lovet han ikke skal gjøre det mer problemet mitt er at når vi diskuterer barneoppdragelse så er han noen ganger enig med meg (når han er rolig) og noen ganger ikke - og mener barna får få lite konsekvenser de hører ikke etter hvis han ikke blir «gorilla». 

Han har ikke slått men det har vært blåmerker på barnas armer etter å ha blitt holdt/dratt.. 

Jeg vet utmerket godt at dette ikke er greit og det har jeg gitt beskjed om (men prøver å gjøre det når han er rolig, hvis ikke blir han bare mer hissig) men ønsker synspunkter herfra om hvor alvorlig dere mener dette er.

Anonymkode: 18b00...736

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør skaffe han profesjonell hjelp, før noen andre gjør det. Du må vise at du tar tak i situasjonen for barnas skyld. Prøv først å få Han med på laget. Om han ikke innser problemet så må du uansett melde i fra så hn får hjelp. Ikke ok å lage blåmerker på barna 

Anonymkode: 2741d...ef6

• Liker 3
Skrevet

Det der er godt over grensen i mine øyne.

Anonymkode: 1c93a...fcd

• Liker 2
Skrevet

Her må du faktisk gjøre noe. For hvis ikke du klarer å beskytte dem er du like delaktig i omsorgssvikten.

Anonymkode: 14b68...ee7

Skrevet

Dette er ikke greit og siden du nok vet det regner jeg med du også vet hva du bør gjøre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...