Gå til innhold

Er det fy fy å gå uten bh hvis man har store tunge hengebryster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om trenden med å gå uten bh kun gjelder for de med struttende bryster/mindre bryster?

Ser flere godt voksne/eldre damer med hengebryster droppe bh, og tenker det er fordi bhen ikke støtter eller gjør at bysten blir tyngre derfor velger de å gå uten?

Anonymkode: 16457...61e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig er jeg revnende likegyldig til om damer går med eller uten bh - uannsetg størrelse og fasong 😄

• Liker 5
Skrevet

Kanskje de bare synes det er behagelig uten? Om noe får man jo mer støtte med BH vil jeg tro. Tror ikke de dropper den av den grunn. Synes alle pupper fortjener å være fri jeg, mote eller ei 😄 

Anonymkode: 31cbf...70a

• Liker 5
Skrevet

Kommer an på setting. I jobbsammenheng synes jeg en skal være anstendig kledt. Hadde ikke viftet eller dundret rundt med tuttene fri i familieselskap heller.

Anonymkode: 118c9...9e3

• Liker 5
Skrevet

Spiller ingen rolle for min del hva andre gjør, men forstår det overhode ikke. Å gå uten bh med tunge bryter ødelegger dem jo fullstendig.

Anonymkode: 80a2e...b5e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt OK for meg.

Skrevet

heller det enn at brystvortene er det første som møter deg liksom.. :P

Anonymkode: 0e392...586

Skrevet

Tja.. det blir jo et blikkfang , og ikke et vakkert blikkfang. Jeg synes det er fryktelig stygt. I tillegg er det jo tunge greier de drasser på som gjør sitt for rygg og skuldre. Hvis folk vil se uflide ut og ødelegge holdningen og skuldrene må de jo få lov til det. Hadde blitt flau om det var i min omgangskrets, moren min kan gå med puppene hengende på knærne og lut rygg hjemme om hun vil, men skal hun ut med meg får hun se anstendig ut. Hva naboen velger er ikke mitt problem. 

Anonymkode: 03f24...b80

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at de orker å gå uten, egentlig, når de har store, tunge og hengende bryst. Når man ser slike kvinner bevege seg, dvs gå bortover fortauet helt vanlig, så slenger og dingler og gynger det både hit og dit. Puppene holder seg jo ikke i ro. Det må da bli fryktelig ubehagelig for de kvinnene, trodde jeg...? Men om det var ubehagelig, hadde de vel ikke gått uten bh i utgangspunktet?

Jeg må spørre, for jeg kjenner ikke personlig til hvordan det er, for selv har jeg bare en B-cup, og de er ikke spesielt store eller "frittflytende". 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Om de er store og dingler er det et meget ufint syn spør du meg. 

Jeg går uten bh innimellom med teiper alltid brystvorte. Mine bryster er bittesmå så det syns knapt. Jeg personlig syns svære bryster skal holdes på plass.

Anonymkode: debcc...a25

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke skjønne at de orker å gå uten, egentlig, når de har store, tunge og hengende bryst. Når man ser slike kvinner bevege seg, dvs gå bortover fortauet helt vanlig, så slenger og dingler og gynger det både hit og dit. Puppene holder seg jo ikke i ro. Det må da bli fryktelig ubehagelig for de kvinnene, trodde jeg...? Men om det var ubehagelig, hadde de vel ikke gått uten bh i utgangspunktet?

Jeg må spørre, for jeg kjenner ikke personlig til hvordan det er, for selv har jeg bare en B-cup, og de er ikke spesielt store eller "frittflytende". 

Jeg har e cup ( 70e) og kan bekrefte alt det du skriver. Bare og gå hjemme uten er ubehagelig , spesielt når det er varmt. 

Anonymkode: 03f24...b80

• Liker 2
Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Jeg synes ikke det er ubehagelig, går jo uten så fort jeg kommer hjem :)  

• Liker 4
Skrevet

Har ingenting å si om de henger eller ikke, bh-løs mote er for folk med veldig små pupper. Maks B-cup. Og ja jeg har hatt store pupper hele livet, selv om jeg er relativt tynn. Kunne ikke falle meg inn å gå uten bh, selv om de ikke henger, det er så mye bevegelse at det er ubehagelig. Pent er det ikke heller. Alle kan ikke få alt.

Anonymkode: fba83...30e

• Liker 4
Skrevet

Selv jeg med min lille C cup synes det blir varmt, svett og ubehagelig uten bh. Folk får gjøre som de vil, men pent er det ikke. 

Anonymkode: 3c630...c7f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har silikon så de holder seg oppe naturlig, men det er noe rart med å gå uten likevel. Til og med hjemme. 

Synes folk skal få gjøre som de vil 😄 

Anonymkode: 6cb0c...148

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg bare lurer på om trenden med å gå uten bh kun gjelder for de med struttende bryster/mindre bryster?

Ser flere godt voksne/eldre damer med hengebryster droppe bh, og tenker det er fordi bhen ikke støtter eller gjør at bysten blir tyngre derfor velger de å gå uten?

Anonymkode: 16457...61e

Nei! Hilsen min mann...😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes ikke det er ubehagelig, går jo uten så fort jeg kommer hjem :)  

Jeg å, det er så godt å være uten bh. ☺️ Selvsagt går jeg bare hjemme uten aldri ute.

Anonymkode: 2a62e...7d5

Skrevet

Eh, ja 

😬

Skrevet

Jeg synes vi skal brenne denne tvangstrøyen en gang for alle, det er 2022 liksom. Hvor er dere fra?
Og så kvinnefiendtlige! 
Bryst er naturlig i alle former og fasonger, og vakkert og se på. Skjerp dere.

Anonymkode: 6ed32...943

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes vi skal brenne denne tvangstrøyen en gang for alle, det er 2022 liksom. Hvor er dere fra?
Og så kvinnefiendtlige! 
Bryst er naturlig i alle former og fasonger, og vakkert og se på. Skjerp dere.

Anonymkode: 6ed32...943

For min del ser jeg på gode bh-er som maksimalt kvinnefrigjørende. Man kan bevege seg akkurat som man vil og det er fortsatt behagelig. 

Anonymkode: 80a2e...b5e

• Liker 6
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...