jenta98 Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Hei. Jeg hadde en utrolig spesiell opplevelse 3 mnd etter fødsel. Jeg hadde hastekeisersnitt. 3 mnd etter fikk jeg enorme smerter, var akkurat som rier. Jeg blødde litt så jeg hadde i tampong. Smertene var så vonde som de værste riene, og jeg vurderte legevakta. Jeg skulle på do, tok ut tampongen og da datt det ut noe stort. På størrelse med en appelsin, lilla/rød med hår eller liknende på. Så litt ut som en typ brennmanet... Smertene gav seg med en gang... Jeg har aldri skjønt hva dette kan ha vært.. De bør vel ha fått med alt av morkaka når det var keisersnitt....- Noen med liknende erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Kan være en sårskorpe Anonymkode: af202...3c5
Mamajune11 Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Dette bør du ta opp med helsepersonell. Ikke kvinneguiden. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 Hadde også en slik opplevelse ca 10 uker etter forrige fødsel. Var hos fastlegen, som henviste til ultralyd for sikkerhets skyld. Var nok en forsinket sårskorpe hos meg. Fikk beskjed om å ta kontakt med lege igjen ved feber, oppkast, dårlig lukt (som forråtnelse) eller nedsatt allmenntilstand. Men merket ikke noe mer til det. Anonymkode: c97d3...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå