AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Del Skrevet 26. august 2022 Er helt ødelagt i underlivet etter samleie. Var skikkelig våt, så fatter ikke hvordan dette har skjedd. Klarer ikke å gå på toalettet fordi det svir sånn. Har fått kutt og brannsår. Har noen tips til hva som kan hjelpe? En krem å anbefale? Anonymkode: 6ce16...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 26. august 2022 #2 Del Skrevet 26. august 2022 HAdde dere ekstra røff, heftig sex? Hvis ikke; du har fått kjønnsykdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. august 2022 #3 Del Skrevet 26. august 2022 Ofte hjelper det ikke å være våt. Beste er å bruke silikon glidemiddel. Om du eks bruker spytt eller vann glidemiddel vil dette tørke ut. Og om du bruker kondom hjelper det også ikke så mye om du er kåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Del Skrevet 26. august 2022 Maatte_ha_konto skrev (Akkurat nå): HAdde dere ekstra røff, heftig sex? Hvis ikke; du har fått kjønnsykdom Det var ganske vilt ja. Så det er nok i forbindelse med det. Anonymkode: 6ce16...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Del Skrevet 26. august 2022 Det kan også være sopp. Jeg får dritvondt av samleie når jeg har sopp. Anonymkode: 90e67...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Del Skrevet 26. august 2022 Sofakona skrev (Akkurat nå): Ofte hjelper det ikke å være våt. Beste er å bruke silikon glidemiddel. Om du eks bruker spytt eller vann glidemiddel vil dette tørke ut. Og om du bruker kondom hjelper det også ikke så mye om du er kåt. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan også være sopp. Jeg får dritvondt av samleie når jeg har sopp. Anonymkode: 90e67...893 Det er ikke sopp.. Jeg har jo fått sår. Det er dype kutt / rifter, i tilegg til brannsår Anonymkode: 6ce16...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #7 Del Skrevet 26. august 2022 Anbefaler glidemiddel! Ikke nødvendig hver gang kanskje, men hvis det blir en heftig økt så kan det både gjøre det diggere og forebygge sånne plager etterpå. Anonymkode: afda6...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #8 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anbefaler glidemiddel! Ikke nødvendig hver gang kanskje, men hvis det blir en heftig økt så kan det både gjøre det diggere og forebygge sånne plager etterpå. Anonymkode: afda6...c4c Ja, men nå er skaden skjedd og jeg må få bort smertene. Anonymkode: 6ce16...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #9 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men nå er skaden skjedd og jeg må få bort smertene. Anonymkode: 6ce16...a26 Ispose kan lindre. Ellers så kan du spørre på apoteket? Kanskje noe sånn xylocain-krem, hvis det er tilrådelig å bruke på slimhinner. Anonymkode: afda6...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Eyre Skrevet 26. august 2022 #10 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke sopp.. Jeg har jo fått sår. Det er dype kutt / rifter, i tilegg til brannsår Anonymkode: 6ce16...a26 Hvordan har du fått så mange skader? Det er jo ganske brutalt. Var dette noe du ville være med på i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #11 Del Skrevet 26. august 2022 Jane Eyre skrev (1 minutt siden): Hvordan har du fått så mange skader? Det er jo ganske brutalt. Var dette noe du ville være med på i det hele tatt? Ja, det er nok en kombo av stor penis, litt alkohol og at det ble litt røft. Skal dog sies at jeg aldri har opplevd å få sånne «skader» tidligere Anonymkode: 6ce16...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Eyre Skrevet 26. august 2022 #12 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er nok en kombo av stor penis, litt alkohol og at det ble litt røft. Skal dog sies at jeg aldri har opplevd å få sånne «skader» tidligere Anonymkode: 6ce16...a26 Uff, det høres ikke bra ut. Med sånne skader kan man lure på hvor frivillig samleiet var. Kan du si ifra til vedkommende? Dette er jo ikke greit. Selv om en vagina kan tåle et trøkk, så skal man også ta hensyn. Jeg ville ha sagt ordentlig i fra, så kanskje han ikke river opp andre kvinner han møter på.. Klem til deg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 26. august 2022 #13 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, men nå er skaden skjedd og jeg må få bort smertene. Anonymkode: 6ce16...a26 Ja, når skjeden er skadd er skaden skjedd og Xylocain kan brukes. «Salven legges forsiktig rundt skjedeinngangen før du legger deg. Deretter legger du en liten kompress mot området. Du bør bruke truse for å holde det på plass Behandlingen gjentas hver kveld (til sårene er grodd) Vi gjør oppmerksom på at salven kan svi. Du bør ikke ha samleie i behandlingsperioden.» sitert fra Legeforeningen.no. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #14 Del Skrevet 26. august 2022 Hareena skrev (4 minutter siden): Ja, når skjeden er skadd er skaden skjedd og Xylocain kan brukes. «Salven legges forsiktig rundt skjedeinngangen før du legger deg. Deretter legger du en liten kompress mot området. Du bør bruke truse for å holde det på plass Behandlingen gjentas hver kveld (til sårene er grodd) Vi gjør oppmerksom på at salven kan svi. Du bør ikke ha samleie i behandlingsperioden.» sitert fra Legeforeningen.no. Tusen hjertelig! Skal rett på apoteket 🙂 Anonymkode: 6ce16...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #15 Del Skrevet 26. august 2022 Jane Eyre skrev (8 minutter siden): Uff, det høres ikke bra ut. Med sånne skader kan man lure på hvor frivillig samleiet var. Kan du si ifra til vedkommende? Dette er jo ikke greit. Selv om en vagina kan tåle et trøkk, så skal man også ta hensyn. Jeg ville ha sagt ordentlig i fra, så kanskje han ikke river opp andre kvinner han møter på.. Klem til deg ❤️ Det var frivillig og veldig gøy. Men føler meg litt skampult idag 😂 Tusen takk for omtanken. Har gitt beskjed og han ble lei seg. Neste gang er vi mer forsiktig. God helg ❤️ Anonymkode: 6ce16...a26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #16 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er helt ødelagt i underlivet etter samleie. Var skikkelig våt, så fatter ikke hvordan dette har skjedd. Klarer ikke å gå på toalettet fordi det svir sånn. Har fått kutt og brannsår. Har noen tips til hva som kan hjelpe? En krem å anbefale? Anonymkode: 6ce16...a26 Opplevd det et par ganger når partner har hatt for stor penis… Dødsvondt! Vet ikke hva som kan lindre det når skaden alt har skjedd dessverre. Anonymkode: 6d91d...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #17 Del Skrevet 26. august 2022 Kanskje du har sopp. Da er det jo mitt betent og man får lettere sår og smerter der. Ellers var dere vel bare altfor hardhendte Anonymkode: 12159...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå