jentee24 Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Hei! Har fått ribbeinsbrudd på venstre side etter 2 uker med skikkelig hoste . Er så vondt at jeg så vidt kan bevege meg ! Noen som har opplevd det under graviditeten ? Og har noen tips til ligge stillinger . Livredd for å hoste også 🤦🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Jepp, men her var det knøttet i magen som bristet ribbeinet mitt 😅 Det har vært vondt, vondt, vondt i ukesvis nå, er uke 40 nå og først nå er det grodd. Er jo dessverre ikke mye annet å gjøre med ribbeinsbrudd enn å ha vondt og vente på at det gror. God bedring! Anonymkode: 9bba7...532
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Oi, jeg visste ikke at babyer kan briste ribbein! 😮 Har du hotell pute? Eller amme pute (som man også kan ha bak ryggen) fordi det er kjekt å ha uansett, men da kan du sitte litt i halvveis liggende stilling, og det gjorde det lettere for meg å sove med ribbeinsbrudd. Har ikke vært gravid og hatt ribbeinsbrudd samtidig da 😊 God bedring! Anonymkode: 760be...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå