AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Hei. Har egt ikke noe store problemer. Gjerne med brødskiver osv så når jeg spiser litt fort og har hastverk med kald mat så får jeg følsen av at det setter seg i spiserøret. Det skjer ikke så ofte. Hørt at dette kan være kreft. Er bare 18 år og har ikke noen andre symptomer en det jeg nevner. Er det normalt? Har legetime Anonymkode: 107f4...cfe
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Hvis du er bekymret går du til legen. Anonymkode: 5a939...70a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Høres ganske normalt ut at maten setter seg i halsen når man spiser for fort. Tygg godt slik man skal, så har du ikke noe problem. Fint at du skal snakke med legen din, da kan du bli beroliget og få et svar du kan stole på. Spiserørskreft er en veldig sjelden kreftform og gjennomsnittsalder for de som rammes er 70 år! Det er ikke sannsynlig at du som er 18 år har dette. Anonymkode: 5ba13...ac6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 Nei, det høres ikke ut som kreft. Det er helt normalt at det setter seg fast i halsen om man spiser for fort. Det er veldig sjelden at unge rammes av kreft, de aller, aller fleste krefttypene er normalt å få 50+++ Anonymkode: 31cee...603
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 Kan være vanlig spiserørsbetennelse. Jeg kjenner igjen litt det du skriver. Har og en utposning på spiserøret. Men jeg er snart 40 år og har autoimmunsykdom der slike ting forekommer. Snakk med legen. Er du bekymra, be om en undersøkelse av spiserøret. Anonymkode: 8e0aa...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå