Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i to lange forhold hvor begge to var utro og den ene hadde et dobbeltliv med kone i en annen by. Dette har mildt sagt gjort meg skadet og jeg har gått til psykolog lenge. 
For 3 år siden ble jeg sammen med samboeren jeg har nå og vi har det veldig fint sammen. De første fem månedene vi datet men allikevel var seriøse fant jeg ut av at han sendte meldinger og venneforespørsler til masse damer selvom vi ble så seriøse at vi møtte hverandres familier o.l og snakket og var sammen omtrent døgnet rundt. Fant ut dette for 2 år siden da vi akkurat hadde flyttet inn sammen (han har barn) og hadde en skikkelig oppvask hvor han gråt og var lei seg og angret. Valgte å tilgi det og de siste to årene har vi hatt det kjempefint sammen og vi planlegger å få barn. 
Men nå, de siste ukene har jeg helt ut av det blå begynt å innbille meg at han er utro og jeg aner ikke hvor dette kommer fra. En kveld tok han med seg mobilen sin inn på do, og dette var nok til at ballen ble satt i gang i mitt hode fordi jeg etter tidligere forhold har blitt ekspert på å lete etter «tegn» og avvik fra normal oppførsel. De andre kveldene lå mobilen igjen på kjøkkenet eller på stuebordet men noe så lite var alt som skulle til for å vippe meg av pinnen.. Han jobber som selger og er hjemme hos folk alt fra 3-8 ganger på en dag. Nå har jeg hatt en klump i magen hele uka fordi jeg ser for meg at det er en eller annen dame som åpner døra og de ender opp med å ligge sammen.. Han har på kart både på snap og på iPhone men dette beroliger ikke meg et sekund med tanke på hvordan jeg har blitt lurt før. Trodde virkelig jeg hadde kommet lengre enn dette, men det er så slitsomt..

Anonymkode: eb3a2...390

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...