Gjest gjesta Skrevet 24. november 2005 #1 Del Skrevet 24. november 2005 De vanligste tegnene: Ømme bryster Ca.1-2 uker etter befruktning. Dette kommer av at brystene vokser og forbereder seg på å produsere melk. Mensmurring Ca.2 uker etter befruktning. Noen merker at egget graver seg ned i livmoren. Senere kommer "smertene" av at livmoren strekker seg for å gjøre plass til barnet. Og dette kan visst være ganske vondt. Kvalme og oppkast Ca 2-8 uker etter befrukning. Uteblitt mens 2 uker etter befruktning. Dette er nok det sikreste tegnet, men mange får en mens-lignende blødning når egget fester seg. Denne er gjerne svakere enn ellers, ofte bare en dag eller to med litt blodig utflod. Mye slapp og trøtt Ca 1-6 uker etter befruktning. Humørsvingninger Ca. 1-6 uker etter befruktning. Hyppig vannlatning Ca. 6-8 uker etter befruktning (noen kan faktisk merke det ennå tidligere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 24. november 2005 #2 Del Skrevet 24. november 2005 Flott liste. Vil bare poengtere at det nødvendigvis ikke er alle som får disse symptomene. Jeg er nå i 7.uke og har kun registrert symptomet: utveblivende mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2005 #3 Del Skrevet 24. november 2005 Flott liste. Vil bare poengtere at det nødvendigvis ikke er alle som får disse symptomene. Jeg er nå i 7.uke og har kun registrert symptomet: utveblivende mens ← så bra! Ja, og noen kan få symptomer tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 25. november 2005 #4 Del Skrevet 25. november 2005 farlig med slik symptomliste; hvis man kjenner skikkelig godt etter har man jo alle symptomene ( men den var veldig fin, epica) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsesse Tam Tam, ulogget Skrevet 27. november 2005 #5 Del Skrevet 27. november 2005 Jepp, skummelt. Jeg skulle hatt mensen på fredag, har enda ikke fått den og har aaallllee disse tegnene. Pluss skikkelig menstegn, så nå er jeg helt likegyldig....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå