AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Jeg er en mann i 30 årene som er heterofil. Har i alle år blitt hard og kåt av damer. Men de siste 5 årene har det skjedde noe med meg. Det er ingenting galt med kostholdet mitt, jeg trener og holder meg slank og jevnt over er helsa mi bra. Jeg sliter ikke så mye med psyken lenger og har det jevnt over ganske bra. Men når det kommer til det seksuelle med det motsatte kjønn bærer jeg på tanker og følelser jeg ikke liker. I det siste så har jeg slitt veldig med at jeg ikke blir emosjonelt eller mentalt tent på en kvinne. Det er for det meste bare fysisk jeg tiltrekkes av dem. Dette føles så feil av meg at jeg ikke engang klarer bli skikkelig hard. Jeg klarer heller ikke komme. En del av meg sliter med å stole på dama jeg knuller. Det er tanken om at hun mangler det lille ekstra. Det at hun mentalt, emosjonelt eller intellektuelt ikke når opp. Det at hun hele livet har levd et enkelt liv og at hun blir løftet opp. Mens jeg egentlig fikk veldig lite gratis. Det at hun lettere slipper unna med å være mindre ryddig, mindre trent, mindre utdannet og heiet opp av hennes venninner. Bare summen av alt det jeg ser i denne dama gjør at jeg ikke klarer å bli like hard som jeg skulle ha blitt. Kort fortalt: jeg klarer ikke ligge med kvinner som jeg føler er ubrukelige. Så kommer selve sexen inn i bildet. Lenge før jeg i det hele tatt får henne til sengs så føler jeg at jeg hele tiden må prøve å bevise at jeg er bra nok, når jeg på mange måter føler jeg egentlig er bedre enn henne. Så kommer det faktum at de aller fleste sexstillinger innebærer at jeg står for mesteparten av energiforbruket. For ikke å snakke om at det er visse ting jeg må gjøre for sekundet dama føler et eller annet negativt så er det over. Skal ikke engang komme innpå det med falske anklager, men det er også noe jeg har i bakhodet. Graviditet også er en greie jeg er redd for. Bærer så mye på disse negative tankene at jeg ikke helt veit hva jeg skal gjøre. På en side så kan jeg jo ikke noe for at jeg føler som jeg gjør, men på en annen side så er det jo ikke helt sunt å ha disse tankene. Det har faktisk nådd et punkt hvor jeg føler jeg ikke trenger kvinner for noe annet enn sex. Og selv det føles som ork når jeg heller kan ta en tur på treningsenteret, runke når jeg kommer hjem, og så bruke tiden min på å snakke med kompiser og ha det gøy. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Vurderer psykolog men veit ikke om det er noe vits å sitte å snakke til en kvinnelig psykolog om disse plagene. Hadde satt pris på svar. Anonymkode: 898b3...8e9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Du vet at det finnes mannlige psykologer? Du må nok betale dette selv, og da velger du selvsagt. Det høres ut som et tankesurr uten videre. Anonymkode: 30ce8...952 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Du vet at det finnes mannlige psykologer? Du må nok betale dette selv, og da velger du selvsagt. Det høres ut som et tankesurr uten videre. Anonymkode: 30ce8...952 Takk for svar. Ja jeg får vel prøve en mannlig psykolog. Men jeg klarer ikke la være å tenke det jeg gjør og det jeg føler. Når jeg er ute og går og ser menn gå med dama tenker jeg 97/100 ganger hvorfor han er med denne dama. Jeg skulle ønske jeg kunne la være å føle det jeg gjør. Håper kanskje en mannlig psykolog kan få meg til å tenke og føle det rette. Anonymkode: 898b3...8e9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 3 minutter siden, Svennis said: Ta hormonpanel. Sjekk test. Takk. Skal sjekke hos legen. Er veldig kåt i hverdagen og tenner på kvinner fysisk. Men ikke psykisk, dessverre. Anonymkode: 898b3...8e9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Skrevet 26. august 2022 Ok så du tenner på damer, men ser ned på damer fordi du tenker de har hatt det mye lettere enn deg. Husk at alle har kamper gjennom hele livet. Absolutt alle. Uten unntak. At dama ikke skriker inn i øret ditt på hva hun har stått i/står i, betyr ikke at alt går på skinner. Du reklamerer vel ikke akkurat for problemene dine du heller. De fleste vil prøve å vise seg fra sin beste side til en ny (sende) partner og ikke fra en offerrolle-side. Men hvorfor må du være med en dame? Om du ser ned på damer generelt, og føler deg bedre enn de, så bør du heller prøve å fikse problemene med deg selv, før du blir fysisk med damer. Finnes profesjonell hjelp Anonymkode: d465e...fc7 9
MizzVic Skrevet 26. august 2022 #7 Skrevet 26. august 2022 Siden du faktisk vil ha sex, sliter du jo ikke med tenninga. Ditt problem er jo at du tydeligvis bare klarer hanke inn kvinner du ikke syns er bra nok i forhold til deg. Du må jo da se på hvorfor du jobber slik med å få ei du ikke liker i utgangspunktet i seng. 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #9 Skrevet 26. august 2022 MizzVic skrev (3 minutter siden): Siden du faktisk vil ha sex, sliter du jo ikke med tenninga. Ditt problem er jo at du tydeligvis bare klarer hanke inn kvinner du ikke syns er bra nok i forhold til deg. Du må jo da se på hvorfor du jobber slik med å få ei du ikke liker i utgangspunktet i seng. Virker som han ser ned på alle damer Anonymkode: d465e...fc7 6 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #10 Skrevet 26. august 2022 Misogyn much? Hold deg unna kvinner til du klarer respektere kjønnet. Og husk at i disse dager er det damer som er høyere utdannet enn mannfolk. Vi er flinkere enn menn men fordi vi er fra naturens side er fysisk underlegen har vi vært undertrykt i alle år og alle samfunn. Du er 30, men i hodet er du en gammel, gretten hvit mann som sliter med realiteten, nemlig at kvinner slett ikke trenger menn noe mer. Dere er bare nice to have. Anonymkode: eca32...180 9 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #11 Skrevet 26. august 2022 Ingen dame vil bli pult av en mann som ser ned på de heller. Hverken en mann eller kvinne ønsker å bli pult av noen som føler seg bedre enn de. Og du vil vel ikke pule noen du ser ned på heller? Siden du ser ned på alle damer, har du ganske store psykiske problemer og bør fikse de. Problemene man ser i andre speiler egentlig deg selv. Du tror problemet ligger i alle damer men de ligger egentlig i deg selv. Skaff hjelp Anonymkode: d465e...fc7 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #12 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kort fortalt: jeg klarer ikke ligge med kvinner som jeg føler er ubrukelige Ok, samme tankegang jeg som kvinne har. Kan ikke tenke meg å ligge med ubrukelige menn. Har dog aldri tenkt på det som et problem. Anonymkode: 004cf...087 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #13 Skrevet 26. august 2022 Takk for de som har svart og jeg har begynt å se etter mannlig psykolog. Flere av svarene jeg har fått bekrefter bare det jeg tenker og føler om kvinner. Håper han mannlige psykologen kan hjelpe meg føle annerledes. Men slik det er nå er det kun 1-3% av kvinner jeg føler er verdt å satse på her til lands. Anonymkode: 898b3...8e9
Woah0 Skrevet 26. august 2022 #14 Skrevet 26. august 2022 Jeg tror jeg forguder damer så for meg er det ikke noe problem når jeg har lyst å slappe av slikt. Men tenker aktivitet, hobbier er på mitt første nivå. Men damer er nokså pene ❤️
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #15 Skrevet 26. august 2022 Tviler på at du hadde tent så veldig på ei som har topputdannelse, jobb og kroner i overflod etter hardt arbeid, du hadde nok heller tusla vekk i skam. Du må få huet ditt på plass og hvordan du see deg selv og andre. Anonymkode: 3e10e...f2f 1 4
Woah0 Skrevet 26. august 2022 #16 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tviler på at du hadde tent så veldig på ei som har topputdannelse, jobb og kroner i overflod etter hardt arbeid, du hadde nok heller tusla vekk i skam. Du må få huet ditt på plass og hvordan du see deg selv og andre. Anonymkode: 3e10e...f2f Jeg liker dominante damer 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #17 Skrevet 26. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tviler på at du hadde tent så veldig på ei som har topputdannelse, jobb og kroner i overflod etter hardt arbeid, du hadde nok heller tusla vekk i skam. Du må få huet ditt på plass og hvordan du see deg selv og andre. Anonymkode: 3e10e...f2f Det at kvinner skal gå rett til motangrep for at jeg åpner meg er grunnen til at jeg ikke klarer tenne psykisk på kvinner lenger og ikke blir like hard. Jeg ville aldri ha gjort det samme ovenfor kvinner som gjør seg sårbare og prøver søke min hjelp. Har hele tiden sagt jeg ikke liker hva jeg føler og tenker ovenfor kvinner men må være ærlig å si at det å skrive her ikke gjorde ting noe bedre. Anonymkode: 898b3...8e9 1
Sansx Skrevet 26. august 2022 #18 Skrevet 26. august 2022 La være å ligge med noen når du har de tankene. 2
Blåttvann Skrevet 26. august 2022 #19 Skrevet 26. august 2022 (endret) Får en følelse av at du deler mange av holdningene og tankene som enhver incel, bortsett fra at du får pult. Men du beviser jo ganske greit det poenget med at incels ikke nødvendigvis fikses av litt sex, de er skadet psykologisk. Uvisst hvorfor, men dine tanker om det motsatte kjønn er jo ganske spesielle. Hvorfor mener du hun har hatt det lettere enn deg? På hvilket grunnlag? Hvorfor føler du at du må vise at du er bra nok, når du føler det er hun som ikke er verdt å ha sex med deg? Hvorfor knuller du damer du ser ned på? Jeg tror kanskje du er bitter fordi du ikke får sex med de damene du har lyst på, derfor mener jeg du er incel på tross av at du får sex. Mange incels kan få sex, men de har ikke sex fordi de ikke ønsker å "nedverdige" seg til å ha sex med Anne som jobber i kassa på nærbutikken. Forskjellen på dem og deg er at du knuller Anne og klager etterpå. Tror også dette er en trolletråd, men svarer fordi det faktisk er sjans for at det ikke er kødd, mange menn er totalskadet fordi selvbildet deres kræsjer med hva de klarer å oppnå i livet. De trodde de hadde sjans på a-produkter, men må leve i et evig hav av tilbud fra c- og d-hyllen. Endret 26. august 2022 av Blåttvann 7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #20 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det at kvinner skal gå rett til motangrep for at jeg åpner meg er grunnen til at jeg ikke klarer tenne psykisk på kvinner lenger og ikke blir like hard. Jeg ville aldri ha gjort det samme ovenfor kvinner som gjør seg sårbare og prøver søke min hjelp. Har hele tiden sagt jeg ikke liker hva jeg føler og tenker ovenfor kvinner men må være ærlig å si at det å skrive her ikke gjorde ting noe bedre. Anonymkode: 898b3...8e9 Du skriver jo at du ser deg fullstendig overlegen damer og at de er verdt svært lite siden de ikke har hatt samme kampen som deg. Og det tenker du at skal passere uimotsagt? Hvorfor ligger du med ubrukelige damer, du som er så intelligent og har så høy EQ? Hvorfor velger du ikke en av disse du rangerer høyere? Anonymkode: 3e10e...f2f 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå