AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Enkelte kan vel ikke så godt dette med å sjekke opp en mulig partner. I blant tar jeg meg til å tenke på hvor dumt det høres ut. Ene møtte jeg på byen, men kjente godt fra før. Jeg var ute med onkelen min som sjeldent er i byen. Så sier en kar som er yngre enn meg "du vil ikke droppe den gamle grisen der å heller bli med hjem til meg da?" Jeg svarer at "nei, jeg blir ikke med hjem til deg og den gamle grisen der er onkelen min." Han ble ganske rar. En annen " hvor har du vært hele mitt liv?" Skikkelig dådyrøyne og alt. Jeg var ikke helt med på den rosa skya og svarte som sant var. "Nei, jeg har vært litt overalt." Jeg tenkte mest på antall flyttinger. Tror ikke han tok det sånn. De som tar en skikkelig rar en. "Skal du være med hjem å se på frimerkene mine?" Eller de som prøver å sjarmere. "Du ser veldig ung ut for alderen, du kan ikke være mer enn 25!" Neida, jeg var bare 20. "Hvis du blir sammen med meg så trenger du ikke jobbe en dag mer i livet ditt, du skal få alt du peker på." Mitt svar "men jeg liker å jobbe og jeg liker ikke deg." Noen flere? Anonymkode: 9c5d3...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 La oss få høre dine sjekketriks da .. Anonymkode: 33aaa...469
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Et litt spydig svar kan jo være flørt også 😄 Anonymkode: 241da...898
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: La oss få høre dine sjekketriks da .. Anonymkode: 33aaa...469 Sikkert å drikke seg drita full og ta en mann i skrittet mens hun ser på han med "knull meg nå" øyne. Anonymkode: da48a...58c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå