Gå til innhold

Tips til boxere som ikke bretter strikken i livet ovenfra, og ruller oppover lårene nedenfra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Autisten i meg vil gjerne ha bare like boxere (og sokker) som føles og sitter likt hver dag.
Mulig bad boxer day er mannens svar på kvinnens bad hair day?

Finnes det noe mer irriterende enn en nysgjerrig boxer?

Jeg har sverget til Dressmann sine boxere i en årrekke , men i senere år synes jeg de har de begynt å oppføre seg verre og verre, som beskrevt i topic. Mulig rulling oppover lårene skyldes at jeg bruker en for stor størrelse(?), men det forklarer likevel ikke hvorfor strikken rundt livet har begynt å brette seg... eller?
Litt overheng bidrar nok til bretten, men så har jeg da også hatt litt overheng i en del år nå, og kan ikke huske at strikken kødda sånn før?

Prøvde meg på en pakke Bluewear i forbifarten på Jula, men de er helt grusomme...

Noen som har tips til tettsittende boxere, gjerne med litt bein på?
Og gjerne relativt rimelige selvfølgelig, men kan godt legge noen ekstra kroner i det om kvalitet og holdbarhet er vesentlig bedre, og de ikke blir utpult før jeg har klart å klø og fise hull i de :D

Har vurdert comfyballs, men hjelpes.. får jo 3-4 stk på Dressmann for samme prisen.. men om de også er av tilsvarende god kvalitet, og ikke bare komfort + en dæsj hype?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bror sverger til boxerne fra Björn Borg.

Skrevet

riktig størrelse er alfa og omega, comfyballs er supre forresten.. både for gutter og jenter faktisk.. 

Anonymkode: b6c7b...262

• Liker 1
Skrevet

Rimelige boksere blir ofte raskere slitt i det elastiske. Kan være det lønner seg å bruke litt mer penger når boksere som er løse i strikken (bokstavelig talt) er plagsomt for deg. Viktig å sjekke vaskelappen også, vasker du i varmere vann enn det tøyet vil ha er det drepen for elastikken. 

Anonymkode: bca78...5cd

Skrevet

jeg hadde samme problem, løse boksere som likevel klemte og/eller hadde kronisk rumpesprekk synlig. Endte opp med å handle inn masse boxere fra forskjellige produsenter.

Comfyballs var en klar vinner, sitter som et skudd og er superkomfortable. verdt hver eneste krone. Jeg har prøvd de fleste variantene fra comfyballs og synes de billigste enkle er best.

Anonymkode: 18e32...ca1

Skrevet

Prøv Comfyballs string, de ruller ikke og holder saker og ting på plass 😉

Anonymkode: 07080...aca

Skrevet

-Hender jeg får noen Björn Borg til jul, men de har vært så som så, og føler de blir fort sæggy og slitte - uten at jeg nødvendigvis har notert meg i kalenderen.. men jeg mener å huske at jeg var fornøyd med de den gang da, for 20 år siden.. den gang jeg dreiv og kjøpte hvite Björn Borg, lørdagstruser, til 450 spenn.. noe inflasjonskalkulatoren beregner til 720kr i dag.. oh lord, for en tulling 😂

-Riktig størrelse er nok viktig ja... men hva er symptomene på en for stor bokser? Hvorfor skulle beina og sprekkstykket begynne å bryte tyngdekraften av den grunn? 🤔

-Min mor lærte meg å aldri putte erter i nesen, og alltid vaske sengetøy, håndklær og undertøy på 90 grader?
Ikke det at de nødvendigvis er så løse i strikken, tror jeg(?), men heller at strikken har en tendens til å rulle seg sammen? 🤔

-Ja, ok.. det høres ut som det kanskje er verdt å spytte i en Comfyballs for å prøve hvertfall. Hvordan er holdbarheten på de?
Kjenner jeg meg selv rett, kjøper jeg fort 9 til om den første sitter.. og bruker de gamle til malingsfiller 😛

Skrevet

Bjørn Borg, Calvin Klein og Boss er veldig gode, behagelige og sitter på plass som de skal

Anonymkode: 3f3d4...c02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...