AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Del Skrevet 26. august 2022 Dere som er rundt 40 og har vært litt sånn goth/rocka i stilen, hvordan kler dere dere nå? Jeg har en liten identitetskrise.. Jeg føler jeg har mistet meg selv litt oppigjennom årene. Gått fra helsvart gother/rocker til å være litt sånn kjedelig småbarnsmor-som-jobber-i-litt-seriøs-bedrift.. Jeg trenger sånn å få kontakt med gode gamle svarte-meg igjen, men jeg føler meg ikke lenger vel i det jeg gjorde i 20-årene, med sånn skikkelig gothe-stil. Så hva kan man kle seg i som er litt edgy og hardt, men ikke all out goth? Anonymkode: 543d9...624 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Del Skrevet 26. august 2022 Sort er co classy, du kan fortsatt gå i helsort! Kanskje flere hull i ørene? Diskret men edgy synes jeg. Sort neglelakk er jo fortsatt greit. Tenk Morticia i the Addams family 😄 Rød leppestift er jo litt edgy. Anonymkode: dc5f0...b4d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg har lagt gothen på hylla, for er over 40 og synes det ser over gjennomsnittet tacky ut med den stilen på meg nå. Men går alltid i sort. Føler meg ikke vel i noe annet. Så, har mye forskjellige klær, men alltid sort😅 Anonymkode: 72fcb...f4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sort er co classy, du kan fortsatt gå i helsort! Kanskje flere hull i ørene? Diskret men edgy synes jeg. Sort neglelakk er jo fortsatt greit. Tenk Morticia i the Addams family 😄 Rød leppestift er jo litt edgy. Anonymkode: dc5f0...b4d Ja, jeg går mye i svart ennå. Svart skinny-jeans, svart langermet topp, litt røffe støvletter/boots. Mørkelilla neglelakk, som regel, og helst lilla leppestift. Men det blir så mye likt 😛 Kan ikke gå i det hver dag. Synes det er vanskelig å finne kjoler og sånn, selv om jeg elsker kjoler. Det er så mye blomstermønster og volanger og foo-foo og romantisk og søtt. Eller så her det houndstooth og alt for "klassisk" for meg. Mye kan kanskje styles så det ser litt mer "Meg" ut? Anonymkode: 543d9...624 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg tenker kanskje moderne viktoriansk stil kan passe, siden det er den tidsepoken mye innenfor goth er hentet fra? Fant noen bilder for å illustrere. Det kan kanskje være litt "søtt" mtp hvite blonder osv, men synes absolutt det virker edgy med rett styling. Anonymkode: b4503...d66 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tenker kanskje moderne viktoriansk stil kan passe, siden det er den tidsepoken mye innenfor goth er hentet fra? Fant noen bilder for å illustrere. Det kan kanskje være litt "søtt" mtp hvite blonder osv, men synes absolutt det virker edgy med rett styling. Anonymkode: b4503...d66 Litt for mye blonder og rysjer og "dill" for min smak. Jeg er mer yang enn yin Men du har rett i at jeg kan nok gjøre mye med "vanlige" klær bare med rett tilbehør og styling. Er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det heller, føler ikke lenger for å gå med flaggermus/sverd/øks/drage-smykkene og ringene og sånt 😛 Vanskelig å finne "voksent" tilbehør, synes jeg, uten at det er gammel-dame eller kjedelig eller ikke meg i det hele tatt. Anonymkode: 543d9...624 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #7 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Litt for mye blonder og rysjer og "dill" for min smak. Jeg er mer yang enn yin Men du har rett i at jeg kan nok gjøre mye med "vanlige" klær bare med rett tilbehør og styling. Er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det heller, føler ikke lenger for å gå med flaggermus/sverd/øks/drage-smykkene og ringene og sånt 😛 Vanskelig å finne "voksent" tilbehør, synes jeg, uten at det er gammel-dame eller kjedelig eller ikke meg i det hele tatt. Anonymkode: 543d9...624 Vivienne Westwood har jo mye tøft tilbehør som smykker og vesker, kanskje du liker noe av det? 😊 Er kanskje litt dyrt for oss småbarnsmødre, men man kan jo spare til det. 😎 Anonymkode: b4503...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 26. august 2022 #8 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) Skal ikke si jeg var goth akkurat, men har alltid hatt en hang til sort og mer klassisk litt rocka stil innimellom. Goth er bare ukledelig synes jeg, men du kan jo se etter: - Pen blazer i matt fløyel (sort, vinrød eller lilla) - skinnskjørt - litt pene bluser med ballongerme eller litt mer som «skjer» i sort - pen sort trenchcoat - bikerjakke er åpenbart valg tenker jeg? - strømpebukser med tett netting (og tynn sort under) I tilbehør tenker jeg du kan leke litt, men ikke mye. Det blir litt 16 år ganske kjapt. Tenk matt sort heller fremfor å komme med en flaggermus liksom? En litt hverdagslig variant av Dita Von Teese kanskje? Endret 26. august 2022 av DundreMilfin 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #9 Del Skrevet 26. august 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Men det blir så mye likt 😛 Kan ikke gå i det hver dag. Jo det kan du😊 Anonymkode: 1829c...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 27. august 2022 #10 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg har også vært gother og nå har jeg beveget meg ganske mye bort fra det. Veldig mye mer farger her nå og føler meg ikke vel i gothstilen nå. Men de fleste butikker som selger typiske gothklær har også mer nedtonede klær. Ikke alt er over the top med nagler, flaggermus og dødningehoder Men jeg tenker at man kan tenke litt på ulike materialer som kanskje gir den der litt harde og edgy følelsen. Samtidig så er det viktig å ikke kjøre på altfor mye. Noen butikker som selger litt 50-talls klær kan ha noen fine kjoler. Noe blir kanskje litt mye, men har funnet noe fint der. Jeg tenker at man må lete på litt andre steder enn kjedebutikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #11 Del Skrevet 28. august 2022 EMP-shop har så mye fint! Anonymkode: cb49a...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå