Gå til innhold

aldri blitt etterlyst/nevn på...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Hadde jeg visst hvem du var skulle du fått en tråd.

Gjest gjest akkurat nu...
Skrevet

vil jo ikke ha det for at jeg ber om det da... da blir det litt som et "sympati knull" ( lov å skrive knull her???)... vil ha det for at noen virkelig vil gi meg det... UT MED FRUSTRASJOOOOOON!!!!

Gjest Bellatrix
Skrevet
vil jo ikke ha det for at jeg ber om det da... da blir det litt som et "sympati knull" ( lov å skrive knull her???)... vil ha det for at noen virkelig vil gi meg det...  UT MED FRUSTRASJOOOOOON!!!!

Men hvorfor skriver du det, hvis det ikke er sympati du er ute etter?

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Det er nok fordi gjester ikke ka nskrive inn på personlig melding men det er nok ikke mange som vil savne gjest :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Tja, noen av de ville kanskje vært savnet?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg laget en tråd til deg. Dette står det:

Jeg savner deg sånn. Hvor er du? :klem:

Skrevet

ingen som har savnet meg heller :) All my friends are dead

Skrevet

jeg får heller nesten aldri noen, godt jeg ikke er så avhengig av kg at jeg ligger og onanerer meg i søvn av den grunn.

Skrevet

Om du starter en tråd på personlig-forumet, får du kanskje noen svar? Noen ganger må man bare ta initiativet selv... ;)

Skrevet

Jeg har heller aldri hatt noen egen tråd til meg på personlig... det har aldri streifet meg at det er dumt.. hmmm.. legger ikke ut etterlysninger eller savnettråder der jeg heller...

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Det er utrolig hva det går an å mase seg til. Send trusselPM'er til noen av dem som misliker deg minst... - og VOILA! Din egen tråd!

Skrevet

Smiske-PM'er må da være hyggeligere, -og minst like virksomt. :)

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

I wouldn't know anything about that

Skrevet

He he, jeg har heller aldri blitt etterlyst, men så er jeg vel ikke blitt sånn god KG venn med noen heller... Tror det er mange "KG-venne-gjenger" her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...